Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #1 Skrevet 16. august 2009 Jeg og sambo har vært sammen i 4 år, og har prøvd på baby noen måneder nå. Vi har ikke lykkes enda, heldigvis.. Men jeg vet ikke om jeg vil satse på dette forholdet.. Han tenker for mye på seg selv, sånn som f.eks i kveld; Jeg hadde lyst på by'n sammen med ei venninne og lurte på om han kunne hente meg i natt. Men det gidda han ikke. I stedet for klarte han å sitte hjemme sammen med meg til klokken var 22, og da ville han til en kompis og drikke øl. Han tok med seg 3 ølbokser og dro av sted, han hadde ikke tenkt å bli full sa han. Og nå nettopp fikk jeg sms av ei venninne som møtte han ute på by'n, dritings. Han har ikke sagt noe til meg om at han hadde tenkt seg ut.. Sånne ting gjør han trutt og ofte. Jeg er glad i han, men vet ikke lenger om jeg elsker han. Jeg er bare 23 år, og tror rett og slett jeg ikke er klar for å binde meg fast og få barn. Merker at jeg kiker mye på andre mannfolk også, det kan jo ikke være noe bra signal for meg heller... Samtidig tenker jeg at nå har jeg noe trygt og komme hjem til. Mulig jeg bare er i en dårlig periode, og det vil gå seg til etter hvert. Men jeg vet ikke... siste dagene har jeg blitt utrolig usikker:(
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Hei!! Forstar godt at du ikke vet hva du vil. Hadde jeg hatt det slik sa hadde jeg nok droppe forholdet. Det er verre og sitte med barn og hele pakka og tenke disse tankene. Hvis du er i tvil na, sa vil det jo ikke forandre seg nar dere f.eks far barn. Da sitter du virkelig der du sitter mens han er ute,,,, Kanskje hjelper det a prate med han? Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Høres ikke ut som noe å satse på... Så bra dere ikke har lykkes med baby enda!!! Tror du kan finne en mye bedre mann som kan være en god pappa for babyen din! Kanskje pause er tingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå