Gå til innhold

Jeg er graaaaaaaaaaaaavid!!!!!!!!!!!!!! ;o) jippi!!!!!!!!!! ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare dele, og til deg Vålerenga, så har vi termin ca likt. Jeg har regna meg fram til 19.04 hehe ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh, så morro!!!! :o)

Jeg merker at det er GØY å si gratulerer til folk nå som er gravide.

hehe :o)

Skal bli gøy å se hvem som får først da, hehe ;)

Gikk du over med Isak?

Jeg gikk 3dg over med Daniel! =)

(Ikke misforstå, dere som leser nå - jeg har sagt gratulerer til de jeg har sett som har lagt ut innlegg selv - om jeg har prøvd lenge. Noen ganger har det vært litt sånn... Huff, håper jeg også blir det snart... Nå som jeg endelig har blitt det, kan jeg glede meg sammen med andre på en helt annen måte :o)

Men: Unner alle (både før og etter meg) å være gravid uansett om det er 1.pp eller om de har prøvd lenge altså :o) )

Skrevet

Gratulerer så masse med spiren :o)

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse!!! =)

Masse lykke te =) =)

Skrevet

hehe, gratulerer..:))

Skrevet

Tusen takk jenter ;o)

Vålerenga: Ja, det er spennende! Jeg gikk over tida med Isak, uten at det behøver bety noe. Kroppen har hatt sine problemer de siste årene, så det er bare å håpe dette går bra denne gangen... men jeg er typen som ikke orker å ta sorger på forskudd. Isak er 5år så det er lenge siden forrige gang, og man føler seg jo omtrent som førstegangs. Kan huske svært lite av forrige sv.skap når det gjelder detaljer liksom.

Dette er baby med ny samboer, vi har vært sammen et par år nå :)

Så det er en ny epoke i livet, spennende ;o)

Skrevet

Tusen takk hønepøne&hegepege ;o)

Skrevet

Gratulerer!!! Da er det mulig jeg slår både deg og Vålerenga på målstreken; har termin 18.04 ;)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Gratulerer så mye med ny baby på vei=)

Skrevet

Så gøy ;o) da blir vi fler som kan følge hverandre :)

Skrevet

Samme her, ny samboer her også.

Det som er så deilig for meg er at samboeren er GLAD.

Eksen var deppa og ville jeg skulle sende inn søknad til abort. Da var jeg 16uker på vei når jeg fant ut at jeg var gravid.

Dette er faktisk to nye ting:

1. å oppleve 1.tri

2. en samboer som har ventet på at det skulle klaffe og som er delaktig og leser om fosteret, om hvilke forandringer jeg kommer til å få og den berømte: Til far ;)

hehe :)

Jeg går liksom og gleder meg til jeg blir 16uker på vei - for føler jeg husker mer der - og dette med å gå rundt og håpe på at en SA ikke skjer, er ikke gøy.

Skal bli morro å se hvem av oss som er veldig likt ifh til termin får først!! :D

Foreløpig er vi 18,19,20 ;) (som jeg husker i forbifarten)

hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...