Countess Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Hvordan går det?? Jeg svarte deg på en tråd der du skrev om akupunktur og slikt! Kjenner du noe? Jeg sa at du nok kom til å føde innen er døgn! Jeg håper du skrev om det igår, for jeg vil jo så gjerne ha rett Men huff.. Kjedelig å vente så lenge! Jeg gikk 9 dager over, men fødte innen 1 døgn etter akupunktur (og sex ) *krysser fingrer for deg* Om 2 timer og 5 min er det akkurat 5 uker siden vannet mitt gikk Så jeg sender litt fødestøv og håper det hjelper
Smarties 06.08.09 Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Hei ) Joda slimproppen gikk idag, iaffal deler av den. Litt i formiddag og litt på kveldingen. Har en del murring i rygg og en del mens smerte i magen.. Men er to dager siden jeg fikk akupunktur, og vet ikke kansje har den hjulpe på, var sikker på at ting var i gang torsdags kvelden, men slik var det ikke.. Så nå håper jeg det er i gang ) Venter spent på hva natten bringer )
Countess Skrevet 15. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2009 Slimproppen min kom også like før jeg fødte. Først litt, så noen timer senere kom mye!! Håper det blir baby på deg snart da :)
Smarties 06.08.09 Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Sitter enda her ( Mer av slimproppen kom nå ista, men skjer fremdeles ingentingen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå