Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Jeg ser opp til mennesker som har et poitivt utsyn på livet, mennesker som alltid forsøker å gjøre det beste ut av det. Jeg beundrer dem som setter seg mål og jobber for å nå dem, og ikke forventer at resten av verden skal sørge for dem. Jeg ser opp til mennesker som har evne til å gi, selv når de har lite selv.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 jeg ser opp til min mormor, som nå skal bli oldemor. en helt fantastisk dame på 70 år. hun er like sprek og glad som en 20 åring. jobber masse og er den snilleste og mest forståelsefulle personen dere noen gang kan tenke dere. hun har møtt mye motgang i livet, og jeg hjalp ikke på når jeg flyttet inn til henne som 15 åring og var i det verste fjortiss humøre døgnet rundt +++ mye annet dritt. hun har mange her i byen hun hjelper, er med i frivelige orginasjoner. og er mye med narkomane som regel. så en SÅNN mormor, er det ingen andre enn meg som har
Lilli med småtrolla Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Så fint du skrev om Mormoren din. Hun hørtes ut som en god kvinne =) Jeg ser opp til en kollega av meg. Hun er alltid blid og smilende. Hun sier det hun mener, og er alltid seg selv. Har massevis av selvtillitt og selvironi til tross for at hun er lite pen og ganske overvektig. Hun lar ikke det ødelegge for henne. Pynter seg, og lever livet akkurat som hun vil selv. Alle liker henne <3 Hun bryr seg om alle. Husker alle bursdager, gir gaver og støtter de som trenger det. Sprer glede rundt seg og er snill med alle, dømmer ingen.
Cat.68 Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 Joralf Gjerstad. Et større, og godere menneske vet jeg ikke om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå