Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Nokon som skillar seg ut på ein positiv måte? og kvifor?
Gjest Tale30 Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Det er igrunn mange Einsmulaa er utrolig søt Benedikte & Adrian (litt usikker på om det er Benedikte eller et annet jentenavn) hun virker kjempehyggelig Tjukkebolla hjelper deg levde virkelig opp til nicket sitt, men hun er borte Pila minner meg om en venninne av meg, smart, sterk og med en ironisk distanse. Det er så mange flere, men jeg er for trøtt til å huske nick. Legge seg nå ja..
Gjest Tale30 Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Ja, også har jeg fått sansen for Pa te ti ca.
Gjest Tale30 Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Ja, også Bunnies by the Bay, vi er fagkollegaer, og hun virker morsom og hyggelig .. bra noen syns dette var en morsom tråd i alle fall, foreløpig flyr jeg solo Vet at dette er en type tråd som har gått igjen og igjen, men fikk plutselig lyst til å nevnedem jeg syns er bra folk.
Nullstress;) Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 må si jeg liker alva og tale veldig godt... liker måten de svare på, kan si det de mener men alltid på en "human" måte;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå