Gå til innhold

Stack

nr 2 på gang i mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd stack som slankemiddel? En jeg kjenner har tatt av seg sinnsykt mye med det, men når jeg søker på det kommer det opp at det er steroider, vil jo ikke se ut som en mann:) Men er jo forskjellige typer, noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet nå ikke om jeg ville kalle det steroider, det inneholder efedrin, koffein og aspirin.

Det er avhengighetsskapende og ikke videre sunt for søvnen, eller for å klare å opprettholde et normalt energinivå etter avslutning av bruken.

I tillegg vil du jo mest sannsynlig slite med å kvitte deg med all energien de gir også dersom du ikke er meget aktiv.

Skrevet

hmm, er bare redd for å ende opp med å se mandig ut,heheh.. Men har du prøvd de selv? Hvilket mewrke hadde du evt?

Skrevet

Jeg tar ikke paracet engang om jeg ikke MÅ, så nei, jeg har ikke det.

Bestekompisen min tok dog noen som jeg husker det stod Stack 2 utenpå, uten at jeg vet noe mer enn det. Han ble stressende å være sammen med, måtte gjennom en periode med nedtrapping og ble veldig avhengig etter en stund. Han brukte det riktignok ikke for å slanke seg og jeg synes å huske han heller ikke gikk nevneverdig ned, men han var allerede veldig slank og spiste jo mer grunnet det økte forbruket av energi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...