Gå til innhold

sykehusopphold

IngerLiseRmed2barnog1spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er man på sykehuset, når man er 2.gangsfødene, etter man har født. kunne godt tenke meg og reise hjem egnetlig så for som mulig etter, føler jeg får mere ro da når jeg er hjemme

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har hatt en grei fødsel og føler deg i form, kan du dra hjem så fort bena bærer deg. ;-) Kjenner flere som har reist hjem etter 4 timer.

Skrevet

du kan dra hjem med en gang egentlig. det gjorde jeg etter at jeg fikk andremann, har tenkt til det nå også, så lenge alt går bra.

sønnen min er født kl 13, vi dro kl 17. måtte bli der et par timer pga en obligatorisk hjertetest som tas 2 timer etter fødsel. også var det greit å få seg en dusj og en liten hvil før vi dro hjem.

Skrevet

Fikk beskjed om at jeg kunne reise hjem etter 6 timer. Dette var i Stavanger, er kanskje forskjell på hvor man føder.

Skrevet

Jeg har også hørt seks timer, så det varierer visst litt. Vi reiste hjem med nummer to etter to dager, men angret på at jeg ikke lå lengre i etterkant. Jeg var så fresh på sykehuset, men etter et par dager hjemme med to små barn så jeg at litt ekstra hvile ville gjort godt. Men der er vi jo forskjellige.

Vi måtte også inn igjen på sykehuset før å ta føllingsprøve tre døgn etter fødsel. Så det ble mer stress enn hvile egentlig :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...