Gå til innhold

Noen som skal til syden i september?? Evt hvor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi spekulerer litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

linchen..gleeed deg :) santorini var min beste opplevelse ;) skikkelig øyfølelse :)

Skrevet

Vi skal ikke til "Syden", men vi skal til Spania! En by i nærheten av Malaga! :-D Gleder oss no enormt!!! 9-18 september...

Skrevet

Vi skal til Alcudia på mallorca.

Skrevet

Jeg ville ikke reist til santorini med barn! Ikke noe barnevennlig strand der, hvertfall ikke der vi var.

Skrevet

Vi og skal til Alcudia, i begynnelsen av sept.

Skrevet

Vi skal til Tyrkia, Alanya.

Skrevet

Vi skal til Kroatia, øya Brac :)

Skrevet

Vi skal til London og Spania. Blir borte i 4 uker(:

Skrevet

vi skal også til alcudia, mallorca.. i slutten/midten av sept..

Skrevet

Kan ikke bestemme stedet selv, da vi er invitert med. Så Santorini får det bli:) Basseng på hotellet og det ligger like ved stranden, så jeg tror det skal gå bra, jeg.

Vi er heldige, vi:)

Skrevet

Hadde jeg reist på charter i september hadde jeg valgt Kreta, Tenerife eller Mallorca.

Ving har fine Sungarden og Sunwing Resorts på alle de tre stedene, apollo og Star tour har også mye å velge mellom.

Skrevet

Vi reiser til Gran Canaria 2 sept:) Skal bo på Anfi del mar. Første gang vi reiser med barn. Gruer meg litt kjenner jeg, men det blir vel helst bra;)

Skrevet

Jeg skal til Alcudia i ke 39 og 40. dere som skal dit, hvor skal dere bo? Vi skal på Sunwing Princesa.

Skrevet

Vi skal to uker til Marbella. Gleder oss :)

Skrevet

Vi skal til Parga i Hellas fra 31. - 7. sept. Fineste stedet i hele verden! Ventet 5 år på det så da kan ikke svineinfluensaen stoppe oss.. ;)

Skrevet

nei santorini er egentlig en mer ungdom-voksen plass..for det er skikkelig øy :)

Skrevet

Linchen, hvilket hotel er det dere skal på ? :)

Skrevet

He he, aner ikke:) Er som nevnt invitert, men mer enn dag og sted veit jeg ikke og antakelig ikke onkelen min heller he he he. Men det er han som betaler, da;)

Hvor var dere?

Skrevet

åh heldig dere da :)

tror det het for veronica ellernoe...tror jeg,,..det var som du forklarer..med basseng og like ved stranda :) greit hotel det ;)

Skrevet

Vi reiser til Alcudia, Mallorca den 29. aug. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...