Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Noen her inne som skal begynne på Høgskole til høsten? Jeg begynner på førskolelærerutdannelse deltid på Høgskolen i Oslo nå på tirsdag. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal rekke å levere i bhg, komme meg til skolen og etterpå rekke å hente barnet min før bhg stenger. Jeg blir helt beroende av hjelp fra andre nesten hver skoledag og barnet mitt som bare er 1 år får veldig lange dager i bhg. Noen andre enn meg som oroer seg for det å studerer men alikevel prøve å ha så mye tid som mulig med barnent sitt? Kjenner jeg har et press på meg til å ta en utdannelse nå som man kan få litt ekstra økonomisk hjelp. Vil jo at vi skal ha lite mer og rutte med i fremtiden. Noen som sliter litt med de samme problemene og hvordan løser dere det?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 jeg skal gå fulltid på høyskolen i oslo fra høsten av og slutter ikke senere en 15.15 noen dag. har venner som går fulltid sykepleier, sosionom og førskolelærer og alle greier seg fint, selv om mange av dem ikke har noen hjelp. finner ikke noe timeplan for førskolelærer deltid på hio, hvordan er timeplanen din lagt opp?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 jeg skal begynne på 2året samme studie, fulltid. siden det er deltid er det vell ikke like mange dager, eller timer pr. dag på skolen? Barnehagen jenta mi går i var kjempe fleksible i fjor da jeg starta. og hadde 5min fra jeg leverte henne i barnehagen til en buss gikk til skolen. Jeg måtte løpe nesten før jeg fikk levert henne. De kledde av henne, og hun vinka i vinduet. HELDIGvis slutta jeg aldri seinere enn 14.. så da kunne jeg hente hun tidlig. (og fikk gjort opp med den dårlige samvittigheten min) Fikk lappen i vår, så den kommer godt med dette året. rekner med å ha en lesedag/studiedag hjemme dette året, og noen dager slutte 16, da må jeg enten få familie til å hente henne, eller at jeg rekker det akkuratt hvis trafikken tilsier det. Har du lang reisetid? Det går bedre enn en forventer fakktisk, det er en vanesak! Når begge er i rutine går det meste! lykke til med studiene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå