Gå til innhold

Skifter dere ofte bleie på barna/babyene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte skifter dere? Og hvor gamle er barna?

Her skifter vi bleie ved hvert måltid. babyen er 5 uker gammel. Så blir oftest bleieskift ca her tredje time. Men skifter ikke på natt. Da skifter vi før h*n legger seg rundt kl 22 og rundt kl 6 på morgenen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på. Som regel før eller etter måltid. Men stort sett bæsjer hun bare et par ganger i uka, så om hun bare har en liten tissebleie hender det jeg venter litt lenger. Bæsjebleier skiftes selvsagt med en gang jeg oppdager det- og om de er veldig tunge av tiss skiftes de selvsagt oftere enn hver 3. time.

Om natta skifter jeg gjerne veldig tunge tissebleier når hun likevel er våken for mat- men ikke ellers, jeg vekker henne ikke for å skifte en tissebleie, liksom.

Skifter om natta hvis hun bæsjer som jeg merker, men gjør det i sengen.

Skrevet

Her er også baby 5 uker, og vi skifter ac vet hvert måltid noen gang skjeldnere.

Må bare spørre, når du sier du legger baby klokken 22, sover den til klokken 6 da eller har den spisepauser? :)

Skrevet

Han får siste kveldsmåltid kl 22 og våkner en gang mellom kl 3 og 4 og får mat da. Sover deretter til mellom kl 6 og 7

Skrevet

Han er 1 år. Skifter etter frokost om morgenen, etter soving x2 på dagtid, ellers blir det som regel etter mat, når han skal legge seg, og før vi går ut av døra tar jeg alltid på tør bleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...