Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som er plaga med dette når det nærmer seg termin? Og noen som vet grunnen til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt plager av det i flere mnd nå, vet ikke grunnen men aldri hatt så mye luft i magen før!:P

Skrevet

tror det har noe med at babyen ligger å presser på tarmene og på den måten lager "trykk" som danner luft i magen.... ikke noe særlig nei.... har 9 uker igjen på tirsdag og det er skikkelig pyton skal det være slik som nå frem til fødsel....

Skrevet

jeg hadde mye luft i magen 2 dager før. og diare dagen før og rett før riene startet. (spiste en pose lakris dagen før riene kom da) hehe

Skrevet

Jeg har vært sånn i en uke nå ca, har 25dager igjen til termin, har likosm ikke helt kontroll på det heller jeg, plutselig så bare kommer det en promp liksom..hehe.. så passer godt på når man er ute og handler og sånne ting:)

Skrevet

Hehe, kjenner igjen den ja "kommende mamma *HØYgravid*! MÅ bare få det ut! :)

Er 39+4 i dag, og har fått veldig mye luft i magen i løpet av de siste dagene nå. Er til tider så mye at det rett og slett gjør litt vondt..

Kan ikke få sagt hvor utrolig deilig det skal bli å få tilbake kroppen sin nå!! Det er så mye jeg ser fram til å kunne gjøre igjen, noe som jeg fra før så på som bagateller. Som f eks å kunne ligge på magen igjen, DET skal bli så utrolig deilig! I tillegg gleder jeg meg sinnsykt til å kunne ha på meg en normal olabukse igjen.. :)

Skrevet

Jeg er en del plaga med det nå. Måtte på do _MANGE_ ganger i løpet av natta og det var hovedsaklig luft som kom ut. Ganske irriterende. Jeg er i uke 34+3 i dag. Skjønner ikke hvorfor.. Har ikke spist noe løk eller epleskall i det siste.. Det skal visstnok være noen grunner til at man kan få luft i magen..

Skrevet

Et lite tips til alle oss med luft i magen,er Imogas på apoteket.. jeg har prøvd det å det funker virkelig!! Man tar etter hvert hovedmåltid og det danner seg rett og slett myyye mindre luft da.. blir mye luft i magen nå på slutten fordi fordøyelsen bruker dobbelt så lang tid gjennom systemet.. :) og den er helt trygg for gravide såklart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...