Gå til innhold

Hjelp, jeg har blitt dum!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som var så flink til å stave. Var liksom så flink med og/å-regelen og alt det der. Nå tar jeg meg selv i å unngå ord og formuleringer bare så jeg skal slippe å skrive feil! :(

 

Dumme, dumme meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, blitt slik for meg også - etter jeg sluttet skolen.. :P

Da er vi to dumme! ;)

 

Skrevet

Jeg også, hadde 5 i norsk.. Begynte å skrive med dialekt på mobilen... Dummeste jeg har gjort hvertfall!

Så dum som jeg er blitt så... =P hehe. Kan ikke forklare hva objekt, og sånn er i setninger lenger. Var jo en reser på det.. Håper det blir litt bedre når snuppa begynner på skolen... Fortsatt 5 år igjen til det da... Hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...