cherry coke Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 En liten godbit til deg en lørdagskveld=) Vet ikke om du har hørt den før? http://www.youtube.com/watch?v=EOs2TSXTOkQ
Gjest Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Takk Herlig sang og ikke minst herlig video : ) Har sett den mange ganger...tror jeg har radida Youtube for alt med Ville Valo og HIM... Har du sett denne da? Ikke en HIM låt, men sykt fin video med skjønnheten selv....
cherry coke Skrevet 15. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2009 Så den i går faktisk=) Liker godt den sangen der!! Og så synes jeg at Ville har så utrolig uttrykksfulle øyne! Vakker er han!=)
cherry coke Skrevet 15. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2009 Men, fikk litt sånn minnevideofølelse av den...som om at han var død eller noe://
Gjest Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Hlt nydelige øyne ja...HIM kommer med nytt album rett over nyttår, håper virklig de har tenkt til å dra seg til Norge snart, så jeg kan stå vd scenen og sikle...hihihi....
Gjest Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Sant det altså...men det er han ikke!!! Den norske fansiden heartagram.no kommer med oppdateringer og ting som skjer både med HIM og Ville. Der ville det ha stått om det hadde skjedd han noe..
cherry coke Skrevet 15. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2009 Håper jeg også! Har sett de live tre ganger og det var rått! (selv om ville var litt lite energisk på scenen). Du har forresten pm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå