Gå til innhold

..da sniker jeg meg inn på wc og tar en test!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...strax i allefall, bare jeg må tisse. Heller innpå med drikke her. Siste mens var 10. juli... MÅ vel ta en test da! Mannen min sitter ved siden av meg å ser på tv, skal snart snike meg inn på wc..

Har fortalt at han at jeg har veldig sterke misstanker, men han tror absolutt ikke at jeg er gravid, har ropt ulv før sier han..

Men jeg er 90% sikker.Og vi har en datter på 1 år, så har jo ikke ALLTID hatt feil da. Tenkte å ikke mase noe mer om det før jeg kan legge frem testen uansett.

NERVØS!!!!

..og hvor blir det av tissetrangen?!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Woohoo! Lykke til! :D

Si hvordan det gikk

Skrevet

Tiss i en kopp. Da er det ikke så farlig om det bare blir en liten skvett!

Skrevet

Hur går det?

Skrevet

..gikk på wc men kunne ikke presse ut en dråpe. To store glass bris til nå så hører jeg fra meg snart tenker jeg!

HI

Skrevet

Spennede da :) Hvordan gikk det? :)

Skrevet

Du holder oss i spenning her........

Skrevet

Dyyyytt!!!

Skrevet

Sett på vasken og la det renne en liten stråle da.. :)

Skrevet

Ikke at vi er utålmodige nei.....hehe-her er vi på hugget ettr nyheter:) *smiler*

Skrevet

Hun har vært inne og testa. Tok noen min før testen viste positivt. Ble litt fortumlet. Jublet. Inn til mannen. Nå sitter han lettere sjokkert med veldig glad. Hun kommer vel innom her snart med gla nyheten tenker jeg. he he

Skrevet

Nå må du da snart bli trengt nok???

Skrevet

Hehe, så koz da:)

Skrevet

22.43 her. SORRY kan se ut som jeg VET om hun er gravid, det vet jeg IKKE. Jeg skrev bare hva jeg trodde foregikk hjemme hos dem nå.

SORRY igjen, såg det nå at det var litt dumt formulert.

Skrevet

gratulerer så mye:-)

Skrevet

Gratulerer da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...