Gå til innhold

Er Siv Jensen lesbe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri hørt eller sett henne med noen man i løpet av d ihvertfall 15 årene hun har vært i offentligheten..

Ikke noe galt i det altså...er bare rett og slett nysgjerrig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg alltid tenkt også.....

Skrevet

mann selvfølgelig..man håper jeg virklig ikke hun har visst hun ikke er en hest forkledd som et menneske da...

Skrevet

Hun har i hvertfall hatt menn også....

Skrevet

*sjokkert over at du ikke er verdens største homofob*

Skrevet

Neida. Hun er bare tilsynelatende litt tøff og rå. For noen år tilbake uttalte hun at hun hadde kjørt alene over Finnmarksvidda. Wow.. Det er tøft det.. Not.. Ganske mange damer som har gjort det uten å være tøff. eller lesbisk, for den saks skyld. Tipper hun liker sånne svettedunstende håndtverkere. Muskler og sengekjør, men ikke så mye i hodet.

Skrevet

Altså en vanlig FRP'er..

Skrevet

Fordi jeg tror på GUd? Da må jeg være homofob eller? Svogern min er kristen OG homo, dt står det respekt av synes jeg : )

Er faktisk bifil, så absolutt IKKE homofob nei...

Skrevet

He, he.. Signerer deg, 22:25... Hun virker i hvert fall ikke som ett omsorgsmenneske da.

Flira godt da hun dro på besøk til hun som var 92 år som ble slått ned i sin egen trappeoppgang. Det Siv ikke tenkte på er at mange gamle har mye livserfaring og leser ofte folk som en åpen bok. Etter Siv var dradd, så sa hun gamle at dette var nok valgflesk :)) Busted! ;)

Skrevet

Håper hun får seg en bete, uansett hvem det er med. Kanskje hun blir litt mindre stram i maska da.. stakkar Siv, ikke lett å fronte det teiteste partiet i landet, og ikke være overmåte glup selv heller...

Skrevet

Var ikke meninga å dra politikken inn i dette altså. Frp får ikke min stemme selv om de har non ytterst få saker som fenger meg...men alt i alt tror jeg det ville blitt katastrofalt hvis Frp kom til "makta".

Skrevet

Det er opp til oss det, Neffi. Ikke dumt å spe på med politikk i denne suppa av utroskap, sex i sin alminnelighet og harry stuer. Ti poeng til deg, Neffi-mor!

Skrevet

Støtter siste taler! Har ikke vi/dere jenter noe annet i hodet enn det som ligger rett foran oss/dere? Valget er viktig! NEI TIL FRP!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...