Gå til innhold

Hvordan gjøre det slutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 4 dager på overtid med vårt andre felles barn. Han har ett barn fra før. Vi har både hus og bil i lag også.

Nå vil jeg gjøre det slutt, orker ikke mer. Men klarer ikke. Har prøvd å snakke med han flere ganger før, og har faktisk sagt at det er slutt også. Men han vil ikke høre, han vil ikke godta. Vil ikke miste meg og elsker meg og bla-bla-bla.

Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får flytte ut da, ikke så mye annet å gjøre. Har du sagt det er slutt så er det slutt. Ikke noe han kan gjøre med det.

Skrevet

Føler han bruker min samvittighet ang barna mot meg. De har best av at foreldrene bur ilag osv.. Og det fungerer jo, jeg vet jo at de har det best med begge foreldrene..

Skrevet

Nei, de har det best med foreldre som er glad og fornøyd og har overskudd til dem. Du bør ikke bli for barna, for du gjør dem ikke en tjeneste.

Håper at det ordner seg for deg. :-)

Skrevet

Nei, barna dine har det best med LYKKELIGE foreldre!

Gjør det som er best for DEG! Du klarer nok å være en fantastisk mor for barna dine uansett :)

Jeg er skilsmissebarn, og ville aldri krevd at mine foreldre skulle holt sammen for meg og det ville ikke søskene mine heller!

Å leve sammen med foreldre som ikke er glad i hverandre eller som bare krangler er noe de små skjønner..uansett hvor godt man prøver å skjule det!

Barna dine vil ha begge foreldrene uansett om de bor sammen eller ikke :)

Lykke til!!!

Skrevet

Vi er jo glade i kvarandre, men jeg har det ikke bra med han. Han sier han er veldig lykkelig med meg og vil leve med meg resten av livet. Jeg skjønner ikke at han kan vere sååå lykkelig når jeg er sååå ulykkelig.

Skrevet

Han er nok ikke sååå lykkelig, bare veldig redd for å miste deg!

Mamma var sammen med pappa i 20 år hun. Det vil si hun ble 15 år lengre enn hun egentlig ville! NÅ er hun sammen med mannen i sitt liv.

Ikke gjør samme feilen som hun, og bli på hans ønske!

Selvfølgelig er du gla i han, men det er vel ikke nok for noen!

Husk å gjøre det beste for deg selv! Barna vil få det bra uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...