Mrs Cullen ;) Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 hvordan gjør dere det med økonomien? hvor mange år bruker dere? er så veldig usikker på om jeg skal bruke noen år til å studere ved nki, men vet ikke om det går med økonomien, eier leilighet å har faste utgifter, hvordan går det rundt hos dere?
vildejenta Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 NKI studier er vel godkjent av lånekassen? Så da kan du jo ta studielån! Evnt jobbe ved siden av..
Halepadde Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Har du tenkt du planer om å studere fulltid på NKI, altså ta permisjon fra jobben? NKI er jo ypperlig når man skal studere deltid, altså i tillegg til full jobb. Eneste gang man trenger å møte opp noe annet sted enn foran sin egen dataskjerm er når man skal ta eksamen. Jeg tar 30 studiepoeng. Har planer om å bruke ca. 1 år totalt. Koster i overkant av 30 000,-. Dette hadde jeg spart opp på forhånd, men du kan få avbetalingsavtaler via NKI om det er nødvendig.
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 De fleste NKI-studenter studerer på deltid (50%) - ved siden av fulltids- eller deltidsjobb. Det er jo en av fordelene - at man kan fortsette å jobbe... Noen studere på fulltid - det går selvfølgelig også (fordelen da er at man slipper å flytte, hvis det er langt til annen skole..) En del av studiene ved NKI er godkjent for støtte fra Lånekassen. Hvilket studium vurderer du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå