Gå til innhold

kan noen sparke meg i ræva

Anbefalte innlegg

Skrevet

og få meg til og lese teori?????????????????????? akk, grøss og gru... jeg hater og lese, og føler at det jeg leser går ut igjen med engang:( nå har jeg stryki på teorin, og merket opp i boka de sidene jeg må lese med lapper så det er rundt 35 sider jeg skal lese... skal ta prøven igjen på mandag... men jeg klarer faen meg ikke og få meg selv til og lese... sitter på jobb og det er utrolig stille her... men boka ligger her pent ved siden av meg... fyrsj :( fy meg :((( men uansett hva jeg tenker og hvor viktig det er og lese så KLARER JEG DET IKKE

;o( ÆÆÆÆÆÆÆÆÆ *SKRIIIIIIIIIK*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikkje nokre sider på nettet du kan lese på d? å ta teori testen på nettet så du får øvt deg litt :)

Skrevet

Her kommer et velplassert ganske hardt spark i venstre rompeball.

Skrevet

au... den satt:p jeg står på de prøvene på nett.... så gidder ikke det mer... må åpne boka.. noe jeg aldri har gjort før;o)

Skrevet

Er du sikker på at du kommer til å stryke, så ikke ta teorien og kast de 330 kr ut av vinduet. Jeg gikk inn og sa " nå kommer jeg til å stryke" og det gjorde jeg også for 2 gang. Leste i 30 minutter, og sto den 3. gangen... Hadde 1 og 2 feil for mye, skikkelig surt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...