lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Har en nintendo wiii som vi ikke har brukt så si! Er 2 kontroller, Wii sport Wii mario kart Wii Crash bandicot Wii Fit Wii Need for Speed Wii Guitar hero med 2 gitarer og 2 spill Wii The simpson Game Hva synes dere jeg jeg kan ta for dette? er jo en verdi a 8000 nesten :S flaut å brukt så mye på noe jeg SKULLE ha når jeg gikk gravid!!
Aini Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Hvor lenge siden var det du kjøpte det? Ville funnet ut hva alt dette ligger på nå til sammen. så kansje trukket fra en 1000 lapp eller 2..
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 15. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2009 November ca ja det var i grunn ikke dumt!
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Ei venninne kjøpte wii i dag, pakke med fit-sport og et spill til , til 2900kr ny i butikk
Aini Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 større sjangs da at noen kjøper det siden det blir billigere enn og kjøpe i butikk, og for en familie på kansje 2 voksne 2 unger så en 1000 kr er greit spart på og kjøpe noe slikt;)
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 15. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2009 Den pakken med alle de spillene vi har er verdt 7500 NÅ og skal selges for 5000! høres det rimelig ut tro?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 jeg syns det høres ok ut. Følger kvitteringen med? I så fall er jo det et pluss. Men en ting jeg tenkte på; Kanskje du bør selge det pakkevis? F.eks. guitar hero i en pakke, "guttespill" i en pakke og spillmaskinen med tilbehør i en pakke? Og så heller gi litt ekstra avslag dersom noen kjøper alt. Tenker at det er kanskje ikke alle som vil ha de spillene, men er på jakt etter maskin, og noen har maskin og er på jakt etter spill..
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 15. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2009 Kvittering følger med ja! Joda er jo en mulighet det Ikke dumt ikke dumt mye smarte folk her inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå