Gå til innhold

Selger min nintendo Wii!!


lillemeg har fått prinsen sin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nintendo wiii som vi ikke har brukt så si!

Er 2 kontroller,

Wii sport

Wii mario kart

Wii Crash bandicot

Wii Fit

Wii Need for Speed

Wii Guitar hero med 2 gitarer og 2 spill

Wii The simpson Game

 

Hva synes dere jeg jeg kan ta for dette? er jo en verdi a 8000 nesten :S flaut å brukt så mye på noe jeg SKULLE ha når jeg gikk gravid!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge siden var det du kjøpte det?:P

Ville funnet ut hva alt dette ligger på nå til sammen. så kansje trukket fra en 1000 lapp eller 2..

 

Skrevet

November ca :) ja det var i grunn ikke dumt!

Skrevet

Ei venninne kjøpte wii i dag, pakke med fit-sport og et spill til , til 2900kr ny i butikk :)

Skrevet
;) større sjangs da at noen kjøper det siden det blir billigere enn og kjøpe i butikk, og for en familie på kansje 2 voksne 2 unger så en 1000 kr er greit spart på og kjøpe noe slikt;)
Skrevet

Den pakken med alle de spillene vi har er verdt 7500 NÅ og skal selges for 5000! høres det rimelig ut tro?

Skrevet

jeg syns det høres ok ut. Følger kvitteringen med? I så fall er jo det et pluss.

 

Men en ting jeg tenkte på; Kanskje du bør selge det pakkevis? F.eks. guitar hero i en pakke, "guttespill" i en pakke og spillmaskinen med tilbehør i en pakke? Og så heller gi litt ekstra avslag dersom noen kjøper alt.

 

Tenker at det er kanskje ikke alle som vil ha de spillene, men er på jakt etter maskin, og noen har maskin og er på jakt etter spill..

Skrevet

Kvittering følger med ja!

Joda er jo en mulighet det :) Ikke dumt ikke dumt :) mye smarte folk her inne! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...