Gå til innhold

attpåklatt en go`gutt:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare ønske deg og dine en strålende fin dag i morgen:)

 

Til lykke med dåpsbarnet og Hipp hipp hurra for deg som fyller år!!!

 

Hurra hurra hurra:-)

 

Og dagen blir helt sikkert nydelig<3<3<3

 

Varme klemmer:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen i dag, selv om det sikkert er en annen liten sak som får mest oppmerksomhet i dag:-))

 

Håper det ble både kake, presanger, fest og moro!!!

Skrevet

Tusen takk =))) Så koselig da !!

Som dere vell fikk med dere ble det ikke anna enn kirka på meg.

Lillebror ble syk på tur til middag og fest.Så etter to runder hjem å skifte ga jeg opp og dro hjem med han.Dagen ble ikke slik jeg trodde,og ja,jeg felte noen tårer her hjemme.Men fikk vaska og rydda det av meg =D

Fikk jo kaker på fat sendt hjem,så litt feiring ble det,hehe.

Ble litt av et show i kirka =)) Storesøstra ga oss latter med elleville påfunn på alterringen =D

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...