Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Ville bare ønske deg og dine en strålende fin dag i morgen:) Til lykke med dåpsbarnet og Hipp hipp hurra for deg som fyller år!!! Hurra hurra hurra:-) Og dagen blir helt sikkert nydelig<3<3<3 Varme klemmer:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Gratulerer så mye med dagen i dag, selv om det sikkert er en annen liten sak som får mest oppmerksomhet i dag:-)) Håper det ble både kake, presanger, fest og moro!!!
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Tusen takk =))) Så koselig da !! Som dere vell fikk med dere ble det ikke anna enn kirka på meg. Lillebror ble syk på tur til middag og fest.Så etter to runder hjem å skifte ga jeg opp og dro hjem med han.Dagen ble ikke slik jeg trodde,og ja,jeg felte noen tårer her hjemme.Men fikk vaska og rydda det av meg =D Fikk jo kaker på fat sendt hjem,så litt feiring ble det,hehe. Ble litt av et show i kirka =)) Storesøstra ga oss latter med elleville påfunn på alterringen =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå