Fiolinen Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Jeg begynner straks i 50% stilling som sekretær. Skal dele stillingen med en annen, sli at vi to en full stilling. Arbeidsgiver sa at jeg må være innstilt på å måtte stille opp dersom hun er syk eller barnet er sykt, eller andre grunner. Og så fremt jeg er ledig, så kan jeg jo det. MEN, jeg har en jobb til, som vikar. Og er redd at nå når vi skla skrive kontrakt, at jeg kanksje må skrive under på at jeg stiller når hun andre er syk...Er det noe han kan kreve av meg?At jeg skal sitte parat i friuka mi, og stille opp dersom hun ikke kan på jobb...Jeg er jo nsatt i 50 % og avhengig av å jobe ekstra for å få inn penger. Hvis jeg er ledig, kan jeg jo, men jeg gidder ikke noe sånn form for "bakvakt".... Hva mener dere? Og en ting til. Ville dere valgt fastlønn eller timelønn.? Han tar mye ferie, og det betyr fridager for oss, og da regner jeg med vi ikke får skrive timer.Er ikke fastlønn greit når det er en fast stilling da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå