tantatilbeate Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Du som bor i Syden (Euro-syden, håper jeg); kan du fortelle meg hva i svarte dere bruker de brune 1-, 2- og 5-centene til?? Denne ferien fikk jeg dem tilbake fra en tigger!
Patetica fåkksi Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Siden jeg har slik en elskverdig personlighet og dermed binder vennskapsbånd i hytt og pine, veksler jeg 5, 10 og 20 med en venn som har en kiosk 15 meter fra min snute (og ytterligere 15 meter til har vi stranden, skal dere vite der dere sitter i regnet). En og to cent bruker man strengt tatt ikke, samme som 500-lappen, også kalt Bin Laden (alle veit at han finnes men ingen har sett ham). Man får Happy Dent (tyggis) for fem cent da. Men om han var tigger hadde han kanskje ikke tenner.
Gjest Tale30 Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Hahaha Jeg må bare le av deg Pa Te Ti Ca (eller med deg..) Du er morsom! Hvor bor du i Syden egentlig? Eller er det for utleverende?
Patetica fåkksi Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Fortsatt Europa men et steinkast fra Afrika. Jeg så Afrika for 8 dager siden. Og Storbritania. Samtidig!
tantatilbeate Skrevet 17. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2009 Jajaja. Skjønner at syden-omgangskretsen min er for snever. Neste mulighet skal jeg spare opp til happy dent og bruke penga sjæl. Bin Laden har jeg forresten sett (og hatt) for noen år siden, og den vakte ganske riktig bra mye oppmerksomhet. Skulle kanskje beholdt den for å få kjøpt meg noen veksle-venner. Takker for oppklaring, jeg evner for så vidt ikke å bruke den gode gamle norske 50-øringen heller... Går i søpla.
Gjest Tale30 Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Åh herregud, ikke si at du forsøker deg med en geografisk gåte til meg. Geografilæreren min spurte meg om han kunne få henge opp geografiprøven min på lærerrommet fordi han syns det var det dummeste han noengang hadde sett. Det må vel være Frankrike eller Spania da..
tantatilbeate Skrevet 17. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2009 Jeg skal hjelpe deg bittelitt, Tale. Helt på tuppen av Spania kan det tenkes at du finner en ørliten flik av et annet land... (jeg fulgte med i geografi, men fikk beskjed av datalæreren at jeg sannsynligvis ikke kunne gå i trapp og tygge tyggis samtidig. Men lærte jo touch til slutt for det...)
Gjest Tale30 Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 Portugal da altså? Hehe, disse lærerne altså, onde kan de være. Jeg møtte en av mine lærere da jeg holdt på med Hovedfaget mitt. "Har du kommet deg gjennom Universitetet altså? Det må jeg si.." hehe herlig. Ikke en tanke ofret de at jeg kanskje ikke likte å tilpasse meg en skole som krevde at man i alle fall IKKE skulle tenke selv
tantatilbeate Skrevet 17. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2009 hehe, det årner seg med de fleste av oss! meeen - jeg tror pa te ti ca befinner seg helt syd i spania, i nærheten av gibraltar ta turen, hvis du er i på de kanter!
Miss Foster Skrevet 17. august 2009 #10 Skrevet 17. august 2009 Jeg vet, jeg vet - hun stod og så Gibraltar samtidig som hun kikket over stredet mot Marokko. Men er det så langt nede du bor da chata? hmmm... Ellers de 1 og 2 erne har det vært snakket om å ta ut av sirkulasjonen gitt - de kan ikke brukes til så mye nei....
Patetica fåkksi Skrevet 18. august 2009 #11 Skrevet 18. august 2009 10 poeng til Kose-terroristen. Jeg kommer forresten ikke over den muskelbunten av et mannebein du er i besittelse av. Av en eller annen grunn så jeg ham for meg som en liten versjon av Hugo Chávez, 20 år mindre på nakken og litt lengre hår. Panfløyte i en snor rundt halsen. -og njet - jeg bor ikke så langt nede men det har seg slik at vi har bil. Kan man se Afrika fra Frankrike? Kan man se Afrika og Briteland fra Portugal?? Hvor får jeg kjøpt meg sånne briller?
Miss Foster Skrevet 18. august 2009 #12 Skrevet 18. august 2009 Hvis du står helt nederst til høyre på Portugal og strekker nakken din skikkelig ut, så kanskje du greier å se Gibraltar og Marokko? Faren er jo overhengende for whiplash... men men... Og såklart, når jeg først skulle få meg en latiner så gikk jeg for noe svært, ikke noe lite og rundt med fete fingre her i gården nei..... apropos Chávez - så ble jo Juan Carlos storfavoritten her i gården da.... hehehe....
Patetica fåkksi Skrevet 22. august 2009 #15 Skrevet 22. august 2009 Tilogmed Mister Chiquilicuatre siterte kongen i fjorårets Grand Prix-fiasko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå