Gjest Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Bare lurte på om du hadde fått no mail? Hvis ikke så er det ikke såå farlig.. for har funnet edward dressen.. og hengt den bort til mandag ..
Gjest Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Fikk svar i dag om at Piper kun er på lager i det samme mønster som jentefargene. Dvs at der det er sorte og hvite prikker på jente er det lyseblå og svarte på gutt. Der det er rosa ovale rundinger på jente er de lime/eplegrønne på gutt. Alternativet er Edward som også lagerføres. MEN jeg skulle få vite i morgen om det var noen som hadde bestilt og deretter avbestilt. Så i morgen vet jeg mere:) Beklager at det har tatt litt tid, men det var moteuka i forrige uke så da prioriterer de ikke slike henvendelser dessverre.
Gjest Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Takk for svar Vet du hva, jeg har kjøpt edward dressen i dag. Fikk kun holdt den av til i dag.. og det er den siste som var igjen i 98 i fr.stad... Fant den på fredag .. og fikk holdt den av til i dag. Så da måtte jeg ta den. VIlle helst hatt den piper.. men edward er jo veldig fin den også da.. kjøpte en matchende lue også.. vips.. så var jeg 1500 kroner blakkere. Men tusen takk for at du tok deg bryet å sjekket opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå