Gjest Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Ikke en dritt på tv, det regner kattunger så leie film er uaktuelt når vi ikke har bil. Eneste knasket vi har i hus er noen særdeles skrukkete gulrøtter! Tror muligens jeg vil ha godt av å komme meg ut i jobb snart slik at jeg setter mer pris på helgene;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 samme her! jeg er på stadiet, der jeg snart bryter meg inn i foreldrene mine sin fryser (de er naboen og er borte i kveld), for å stjele is og lage blåbærpai til meg selv... haha
Gjest Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 oooh! Kanskje jeg skal bryte meg inn vinkjelleren til naboen;-D Hehe deler kjellerinngang;-D Neida, får vel finne meg en gammel dvd jeg ikke har sett på ages og drikke et glass sjokolademelk eller noe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 hihi... vinkjelleren til naboen hørtes lurt ut
Libido- Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 æsj ja. Hvorfor kommer ingen å serverer meg hjemmelaget pizza?
Gjest Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Hahaha, skulle kommet og servert jeg hadde det ikke regna sånt og jeg hadde hatt vinger;-D Har en hel pizza stående, gubben kagde litt vel mye mat i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå