3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Hehe... Er litt moro, da, men det kommer litt an på hvordan han ligger også Blir ekkelt innimellom når han hikker lenge av gangen og ligger langt fram og ned... Andre som har hikkebabyer?? Er 22 uker;)
Cupcake! Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Ååå det er så koselig med hikking Sist gang jeg var gravid hadde jeg en i magen som var ganske rolig, men han hikket daglig
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 16. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2009 Hehe... Sånn var førstemann her også, men det var ikke mange hikkene før han var ferdig. Denne gangen holder det på leeenge og mange ganger om dagen;) Men man kjenner iallfall utrolig godt at det er noen inni der og det er veldig kos:)
Kine&nurket;-) Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Hmmm, hvordan er følelsen av hikke i forhold til spark? Er neimen ikke sikker alltid på hva det er jeg kjenner:-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 16. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2009 Man får jo på en måte det samme støtet av hikkingen, men hikken er jo mer rytmisk slik at det går 5-10 sek mellom hvert støt ca...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå