Gjest Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 la inn en hel mappe med bilder. Trodde det ville fordele seg jevn over minst antall sider, men neida. Da jeg var ferdig med å redigere og skrive tekst på en ca 350 - 400 bilder var jeg oppe i 800 kr! Gadd ikke starte prosessen på nytt og trykte ok, men angrer litt i ettertid... Ble jo ganske så dyrt da. Men akk så stilig med disse fotobøkene.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Har du mac kan du bruke iPhoto til å lage dine egne bøker i opptil a4-format for en drøy 100-lapp pr stk.
Gjest Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Har ikke mac så det kan jeg nok ikke, men det hørtes lettvint og rimelig ut!
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Blir jo dyrt hvis du må gå til innkjøp av mac'en først da ;o) Men det er fantastisk lettvint! Forskjellige layout'er, farger, bakgrunne, temaer osv. Du kan forandre underveis, legge til kommentarer/tekst, sette copyright på alt. GENIALT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå