Snabeltann Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Vet jo at man skal være obs på hvis babyen gir veldig lite liv fra seg en dag.. men hva når det er omvendt? Jeg har en rolig gutt i magen vanligvis, sparker aldri hardt, har aldri sett en kroppsdel stikke ut, bare rolige ålebevegelser fra side til side så magen flytter seg lissom, og litt puffing.. Men i dag er han helt koko, har ikke fått fred ett minutt, har aldri opplevd dette, det er rene aerobictimen der inne, non-stop. Er DET også noe å bekymre seg over eller er det bare bra? Har termin om tre uker og noen dager.
Lilli med småtrolla Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Ja, vettu slik jeg har også opplevd stor forandring. Jenta har hele tiden vert aktiv. Men nå tar hun helt av. Etter det ble trangere var det en lang periode hun var ganske rolig. Men etter hun festet seg forandret hun helt måten å bevege seg. Pluttselig stikker hun ut en albue eller en for elle noe. Ganske ubehaglig. Det rareste er at hun hele tiden har sparket i høgre siden min. Nå sparker hun pluttselig i venstre. Trodde ikke de snudde seg mer etter de festet seg... Rare greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå