Gå til innhold

5 dager over og så sinnsykt lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det er flere av dere som har gått enda lengre, men nå begynnner det virkelig å tære på humøret.. Er møkk lei av å løpe på do hele natten, ikke greier jeg å sitte ordentlig i sofaen, det er tungt å reise seg opp, får ikke gjort noe her hjemme, og greier ikke å skjønne hvorfor lillegutt ikke bare kan komme.. Det føles grusomt unødvendig å være gravid enda, det er tross alt en fiks ferdig baby inni magen som godt bare kunne kommet ut..

Dagens utblåsning..sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det..

Mista humøret på fjerde dag over.. Oxo alle som maser og spørr da, ringer og sender meldinger, gi dere.. hehe :oP

Har ei på snart sju og en på tre som maser etter lillebror..

Værst er han på tre, for han henter sabeltann sverdet og sagen sin og skal skjære ut lillebror.. :o)

Håper du slipper å gå så lenge da..

Skrevet

Ja, du har jo gått nesten så lenge du kan gå over! :/ Leste at du settes igang på mandag (?), det må bli herlig å bli ferdig! Skal du føde på UNN Tromsø denne gangen også? så nettopp i en annen tråd at du hadde vært der før.. :)

Jeg har ei tante som spør annenhver dag om det skjer noe, og jeg blir snart gal av alle som maser og maser..det blir bare enda verre når man ikke får være i fred! Min kjære har en pjokk fra før som syns lillebror er en treiging, men han er tålmodig og venter, heldigvis.. :)

Skrevet

Lykke til! håper det skjer noe snart for dere da! er 4 dager til min termin å er lei! så forstår dere som er over tiden!

Skrevet

Har jo det da..

Nei bor ikke i Tromsø lengre, så skal føde på Gjøvik sykehus, heter vel egentlig sykehuset innlandet eller noe sånt..

Gruer meg fælt til det, da det er så mange som ikke prater fint om de..

Men vi er forskjellige så kansje er jeg heldig og får en fin opplevelse..

Jupp det blir verre, men har sagt ifra nå om maset til de jeg kjenner..

Skrevet

Takk skal du ha! :) Får håpe du får snart du også da! Er fryktelig kjedelig å gå å vente.. :)

Skrevet

Du finner vel folk med negative opplevelser uansett hvor du skal føde, det bli jo nesten som å lese om SA/MA inne på 1. tri..skulle jo tro at 90% av alle svangerskap gikk galt, men det er nok de som opplever de negative sidene av ting som prater mest om det..er vel samme regla med sykehus o.l... :) Mager trøst kanskje, men likevel.. :)

Skrevet

Saint det da..

Spørs jo litt hva du forventer av de som er til stede under fødsel oxo da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...