Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 babyen er 7 mnd og har hele tiden blitt ammet i søvn, i dag så har jeg bare lagt han i sengen, han ligger nå å småsurver litt, jeg går inn hvert 3. minutt å sier: nå må du sove det er natt... meeen har så lyst til å bare gå inn til han å amme han i søvn, men vil jo at han skal lære å sovne selv HVA SKAL JEG GJØRE? AMME HAN I SØVN? ELLER LA HAN LIGGE DER? HJEEEELP!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Huff, nå begynner han å skrike også, synes dette er fælt....
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 En gang må han jo venne seg av, og det vil ikke bli lettere etterhvert som han blir større, skal jeg si deg.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Han høres nå ut til å ha det bra. du trenger ikke gå inn hele tiden heller, om han ikke gråter, vet du. Lyd er greit det, uten at ungen har det vondt:) Og er det for din eller barnets del at du vil gå inn å amme? Er det fordi du vil føle deg bedre, så la være. Er det fordi du TROR barnet ønsker det, så la være - for det er bare ditt behov som du overfører til ungen. Hylskriker han nå i en halv time, så hadde jeg vel vurdert det selv, men helst latt være da også.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 nå er han illsint, vet ikke hva jeg skal gjøre, får vondt inni meg...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 Vet dere hva???? Han sovnet selv!!!!! første gang, gikk myyyye bedre enn forventet.... og han som har blitt ammet i søvn i 7 mnd, og ikke en eneste gang sovnet av seg selv..... håper det blir bedre i morgen... Ble så glad nå!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #8 Skrevet 15. august 2009 Der ser du, det gikk helt fint! Noen ganger hyler de i fem min, andre ganger en time eller to. Som regel går det bare bedre og bedre for hver natt.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #11 Skrevet 15. august 2009 han sover faktisk enda, det er gutten sin det! han har pleid å våkne omtrent hver time hele natten og fått puppen for å sove videre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå