Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 hvis dere hadde symtomer på svineinnfulensa...??? hvis dere ikke var skikkelig syke, men hadde eller har hatt småsymtomer?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Nei, det hadde jeg ikke. Ikke hvis jeg var syk, eller noen av ungene, for den saks skyld...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 tror du et kurs i norsk hadde gjort HI frisk?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Hva er småsymptomer på influensaen? Er det ikke slik at man ikke kan ha bare litt influensa, enten har du det og er veldig dårlig, eller så har du det ikke?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 hi her drar på tirsdag... samboeren min hadde litt feber og dårlig mage før på dagen i dag. og jeg har litt feber og hodepine... veldig slappe begge to... men tenker på om det da ikke blir værre... da er det vel ikke noen mulighet i det hele tatt for at det er svinen som går?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 Du er klar over at hvis det er influensa dere har nå så er det svineinfluensaen? Da burde dere vel ikke bare tenke på dere selv, men også de andre dere kommer til å komme i kontakt med? Så nei, hadde ikke reist. Heller ikke med tanke på at de som har dødd faktisk har vært unge og i sin beste alder, og ikke som ved andre influenaser - gamle og svake.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #8 Skrevet 15. august 2009 hmmm men hvis det ikke er innfulensa? blir vi skikkelig dårlige så reiser vi selvfølgelig ikke... men blir vi bedre så er det jo ikke vits i og være hysteriske?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #9 Skrevet 15. august 2009 Nei hvis dere blir bedre og det bare var litt omgangssyke og oppkast og slike ting, så hadde jeg reist med god samvittighet )
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #10 Skrevet 15. august 2009 ååå godt og høre:) da håper jeg ikke vi blir værre og håper dere dibdamer vil krysse fingrene for meg for det samme;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå