Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Brukte det for et par uker siden, men så lurer jeg på når jeg får mensen neste gang.. skal man regne fra da man egentlig skulle hatt det om man ikke utsatte det? Eller blir det regnet fra da man fikk det liksom? Tungvint forklart, men håper noen skjønner hva jeg mener...
Himmel og hav Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Du må regne det fra da du fikk mensen, men min erfaring er at det kan godt hende at den ikke er helt etter klokka første gangen etter den utsatte mensen.
Supermamm Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Har du utsatt mensen med primolut eller med p-piller? Om det er med primolut skal det vel dukke opp ganske raskt etter at du slutter med pillene. Om det er med p-piller skal det komme neste gang du begynner med sukkerpillene...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 15. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2009 er primolut.. har hatt mensen etter jeg sluttet m pillene, fikk det etter et par dager, men lurte på når det skulle komme etter det igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå