Gå til innhold

Lørdagsgotter

Musemor med tre søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye lørdagsgotter får barna deres og hvor gamle er de?

Gutten min er snart 2,5 år og får en liten eventyr-sjokolade og en gomp-pastilleske. Det er ikke så mye, men har stor koser seg med det lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår er 2 år og 4 mnd og han får som regel litt Elias Chips. Koser seg leenge med det:-)

Det er vel egentlig bare vi foreldrene som syns det er litt stas å gi litt godt om lørdagen for det hadde ikke vært noe savn eller etterlysning fra hans del, men er jo litt kos da:-))

Skrevet

Lillemor er 2 år og 2 mnd og sitter nå og storkoser seg med en pinneis etter middagen :) Hun skal få en kjærlighetpåpinne til barnetv :)

Skrevet

Jenta mi på 3,5 år får enten et kinderegg eller en liten kindersjokolade samt gomp eller smurfeske:)

Skrevet

Gutten min på 2 år får en eventyrsjokolade delt opp i biter, og suger og koser seg lenge med den :-)

Skrevet

Oi, bare 2 år og 2 mnd og kjærlighet på pinne. Er ikke det litt tidlig gi da?Ikke for å kritisere altså, men har aldri gitt det til småen her og kommer til vente en god stund..

Skrevet

Hun er så flink atte :) Sitter helt rolig og koser seg. Hadde hun løpt rundt hadde hun ikke fått.

Skrevet

mine er 4 år og 2 år, de får litt biler,sjokolade og litt chips:) koser seg me d:)

Skrevet

vi har ikke noe lørdagstradisjon, men koser oss oftere på fredager en andre dager, for da er det ofte litt sånn familieting på TVen.

han får jo godteri også, men det er mest når besteforeldre stikker til han noe eller når vi er på butikken og han har fryktelig lyst på.

sånn ca 3 dager i uka har vi fruktsalat, blåbær med melk, grønnsaker og dipp, vannmelon eller noe i den duren, som ekstra kos.

får han velge velger han stort sett bær med eggedosis.

Skrevet

her er di 3,5 1,5 og 5 år. litt cola attmed kose middag, litt chips, eller popkorn, en slikkepinne eller ett kinderegg, rosiner, ofte er di mest begeistra for oppkutta vannmelon og aen frukt, minsten elsker banan, di liker godt druer til lørdagskos og, og kan ha saft i stede for cola.

men i dag har di chips, slikkepinn og ett par biter med skjokkolade, siden vi hadde i kjøleskapet

Skrevet

Nå er vi ikke så opptatt av lørdagsgodteri her i huset og ungene får litt godt når det passer seg slik selv om det eventuellt er tirsdag.

I dag har de dog fått lørdagsgodter, 3 bamsemums, 3 seigmenn og en mariekjeks hver seg.

Skrevet

hehe.. kjærlighet på pinne er da ikke vanskelig å spise. min var ganske ung når han syntes det var fryktelig stas :)

Skrevet

Guttene mine på 4 og 1 år er ikke så opptatt av godterier. Eldstemann får av og til en liten sjokolade eller et kinderegg hvis han er med i butikken, og det kan være hvilken som helst dag i uka. Han blir like fornøyd med fersk frukt eller nøtter. Sjokolade er forsåvidt det eneste godteriet han liker. Han får også nugatti på skiva av og til. Lillemann får ikke godterier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...