LillePersille88 ? Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Hei hei:) Da forlater jeg dere, med et trist hjerte:( Skulle egentlig vært 13+0 i dag. Har hatt brunt utflod i en ukes tid, fikk friskt blod i går. Blødde litt mer i dag (slim og greier). Ingen smerter. Ringte til legevakta. Fikk innvendig UL, og fosteret hadde dødd for 3-4uker siden(Altså, når jeg var 9-10 uker på vei). Begynte å gråte med en gang, og la meg i senga helt utslått da jeg kom hjem! Har blødd mye etter jeg kom hjem. Men men.. Det er jo som regel noe galt med fosteret når det dør, så sånt sett så er det jo ok.. Når det ikke er levedyktig allikevell.. Men det gjør såå vondt inni meg:( Går litt bedre nå, og vi gleder oss til å begynne å prøve igjen:) Lykke til til dere andre, kos dere resten av tiden:) Jeg kommer snart tilbake skal dere se:)
rachelmor Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 offda.. detter var da utrolig trist. men som du skriver så er det ofte noe galt med fosteret da...skjønner godt at det er vont. men eg vill no uansett ønske deg masse lykke til videe. og hoper du popper fort inn igjenn hit
l.m.m Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Uffda, føler med dere og sender dere mange trøste-tanker. Bra at dere ser framover og tenker positivt! Og som du skrev, du er nok snart tilbake her inne. Klem
LillePersille88 ? Skrevet 15. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2009 Man må holde motet oppe, kan ikke la verden gå under.. Og jeg var førstegangsgravid, og det er jo veldig vanlig at man mister en gang i løpet av livet.. Vi hadde 11pp tror jeg, og det føltes ut som en evighet.. Men, jeg vet i alle fall at jeg kan bli gravid nå, og det er jo en god følelse det også I'll be back
lille frø, mor til to Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Neeiii, det var utrolig trist. Opplevde det samme selv i uke 13. Helt grusomt. Føler virkelig med deg. Dere får ta vare på dere selv nå, og pleie sårene. Neste gang du blir gravid vil du få tett oppfølging med UL tidlig i svangerskapet. Trøsteklem
Lillevenn33 Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Stor klem til deg! Jeg har opplevd MA jeg også, veldig trist. Ble gravid etter noen mnd og er nå i uke 19, så ikke gi opp håpet!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 Hei vennen. opplevde det samme som deg i uke 13 for 3 uker siden. Føler virkelig med deg. Er å treffe på bli gravid. Eneste trøsten jeg kan gi meg selv og deg er at jeg hadde en vellykket operasjon uten blødning etterpå, og allerede eggløsning forige lørdag. Har allerede fått klarsignal om å prøve igjen. Da blir det lettere. Lykke til i tiden som kommer, den er tøff. Men blir litt lettere for hver dag. Stor klem
LillePersille88 ? Skrevet 15. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2009 Takk for oppmuntrende ord:) Har kommet meg over på bli gravid jeg også.. Tror ikke jeg har blitt kvitt alle restene enda, så må nok vente litt før vi prøver til igjen. Men uansett.. Sex frister ikke akkurat nå
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 15. august 2009 #9 Skrevet 15. august 2009 Kjempetrist å høre. Håper du er rask tilbake.
LillePersille88 ? Skrevet 16. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. august 2009 Gjør nok det:) Håper i alle fall jeg kommer raskt tibake:)
Gjest Skrevet 16. august 2009 #11 Skrevet 16. august 2009 Å dette kjenner jeg i hjertet, har opplevd akkurat det samme selv. Ble også helt slått ut og gråt en stund. Var like langt som deg, veldig tøff opplevelse. Og selv om det nok ikke hjelper nå, kan jeg si at det gir seg egentlig relativt fort, især når du blir gravid igjen. Men man glemmer det jo aldri, men akkurat det er nok litt sunt. Det er fint at vi hele tiden har i bakhodet hvordan vonde ting føles og hvordan det KAN gå. Heldigvis går det som regel godt, og neste gang skal du se det ordner seg. Lykke til videre.
awenka84 Skrevet 16. august 2009 #12 Skrevet 16. august 2009 Dette var utrolig trist å høre. Sender en stor trøsteklem. Bra du klarer å tenke positivt. Blir snart din tur igjen.
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 16. august 2009 #13 Skrevet 16. august 2009 Huff, hvor trist. Trøsteklemmer. Håper det ikke er lenge til du kommer tilbake.
LillePersille88 ? Skrevet 16. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 16. august 2009 Det er litt sårt enda, men det går egentlig ganske bra nå. Var verre i går da vi var til legen, og når vi kom hjem. Klumpen i halsen og tårene kan komme fort nå også, men ikke på samme måte som da hun sa at fosteret var dødt. Tror ikke jeg kommer til å glemme, det vil nok alltid være i tankene.. Men blir nok lettere med tiden:) Mamma hadde en sa før hun fikk meg (noe jeg er glad for, for om ikke hadde jo ikke jeg vært her), og hun har heller ikke glemt det. Det er jo en fæl opplevelse. Men nå har jeg fått time i morgen til å ta slike piller som gjør at kroppen kvitter seg med det som er igjen, og det skal bli godt å bli ferdig med det:) Sambo har tatt seg fri for å være med:) Noen som vet hvor lenge man evt blør etter noe slikt? Tar det ett par dager, uker? Håper det ikke er alt for lenge i alle fall. Gleder meg sinnsykt til mensen kommer tilbake, og vi kan begynne prøvingen igjen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå