prøverigjenogigjenogigjen Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Jeg har mistet to ganger på to år. Veldig veldig sene sa´er. Har blitt gravid igjen, men tror dere faen meg ikke at jeg blør denne gangen også. Er det noen som vet noen ninja-triks for å stoppe blødninger? Har forsøkt akupunktur uten hell så langt....
Gjest Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Hvor langt er du på vei? Høres forferdelig ut det du har gått igjennom. Har mistet to ganger selv, men dette var i første trimester. Hadde en blødning i dette svangerskapet i uke 16, det var grusomt. Hadde menssmerter også. Har hatt ganske plagsomme menssmerter og brun utflod denne uka også.Heldivis sluttet nå. Bank i bordet. Legen sykemeldte meg til neste sykehuskontroll. Er du sykemeldt?
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 Jeg mistet 3 ganger på ett år, føler virkelig med deg... Men mine var alle før fullgått uke 8, så de var jo relativt tidlige. Slitsomt for det, både psykisk og fysisk... *Klappe på*... Blør du hele tiden nå? Eller etter enkelte aktiviteter...f.ex.gjort nr 2 eller hoppet i sengehalmen? Jeg hadde nemlig problemer med blødninger etter slikt i første svangerskap. Såpass mye at vi denne gangen fikk forbud mot selgekos de første 15 ukene... Etter 2 SAer og en BO hadde jeg gitt opp.... Jeg fikk tilbud om utredning men hadde da fått alt som het graviditet opp i halsen og møtte ikke opp for å hente henvisning etc.... Så ble jeg likevel gravid igjen noen måneder senere og tok kontakt med lege-guruen min hos Sentrumslegene her i Bergen. Mortensen heter han og er helt fantastisk. Han satt meg på blodfortynnende, progesteron-tilskudd og Prednisolon (immunforsvarsdempende) for at jeg skulle klare å holde på småen denne gangen.... Og nå er jeg i uke 30 med en vilter mage.... Har du fått noen medikamenter denne gangen? Eller blitt sykemeldt? Jeg syns du burde få ekstra tilsyn,for det trenger du. Å stoppe blødninger vet jeg ikke mye om,annet enn at du bør ligge en del. (Som er vanskelig for de fleste av oss i det lange løp...Travle liv og annen familie gjør det vanskelig....) Uansett, lykke lykke til og jeg håper virkelig det er din tur denne gangen... Husk,der er noen som blør mye i et ellers vellykket svangerskap og det går fint med dem.... Jeg håper det denne gangen er slik med deg. *Krysser fingrene* (Ps, du kan jo ta kontakt med Sentrumslegene her i Bergen og forhøre deg?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå