Gå til innhold

Jeg har bestemt meg......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha et barn nr 3!!!

 

Gleder meg sånn over tanken, og håper jeg blir fort gravid....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til:)

Skrevet

Heldiggris! Jeg har også bestemt meg nemlig, men siden vi er to om avgjørelsen, og bare jeg vil så blir det nok ikke noe av med det første. Lykke til!

Skrevet

Er dere ikke to om å bestemme dere?

 

Vi hadde en lang prosess med å bestemme oss..:) Først ville jeg, men han ville vente, så ville han, men jeg ville vente.. Etter et år ble vi til slutt enige om å prøve å bli gravide.. Det er nå halvannet år siden, og storken lar vente på seg!:)

 

Lykke til med prosjekt barn nr. 3 da!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...