Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Jeg vil ha et barn nr 3!!! Gleder meg sånn over tanken, og håper jeg blir fort gravid....
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Heldiggris! Jeg har også bestemt meg nemlig, men siden vi er to om avgjørelsen, og bare jeg vil så blir det nok ikke noe av med det første. Lykke til!
Miztery Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Er dere ikke to om å bestemme dere? Vi hadde en lang prosess med å bestemme oss.. Først ville jeg, men han ville vente, så ville han, men jeg ville vente.. Etter et år ble vi til slutt enige om å prøve å bli gravide.. Det er nå halvannet år siden, og storken lar vente på seg! Lykke til med prosjekt barn nr. 3 da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå