Gjest Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Det er utrolig hvor irritert jeg klarer å bli av enkelte låter.. Her er noen av de absolutt verste for min del : Hva som helst av MARIT LARSEN! Tekstene er jo så sukkersøte og rosenrøde at en står i fare for å få hull i tenna av en enkelt strofe... *grøss* Flink - De Lillos "Herregud så flink du er til å være menneske og ikke dyr" HÆÆ?? Skaff dere låtskrivertalent og hold kjeft i mellomtida... Fairytale - Alexander Rybak FYYY jeg er drittlei av den grusomme fela og gaulinga som skjærer helt vilt i ørene! Hva som helst av Vamp Det er rett og slett bare bråk og elendige tekster. Og så enkelt er det! Rompa mi - DDE Herregud, jeg vil da ikke høre om rævva til Bjarne Brønboe vel??? Noen andre som irriterer seg over enkelte sanger eller artister? :-)
3 blå Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Er du gal da jente? Vamp er jo helt fantastisk! Tekstene er dype og flotte, og det er jaggu melodiene og stemmene også. Heldigvis er det forskjellig smak rundt omkring...
barney Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Henger meg på Fairytale - er drit lei hele sangen.....
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 den som var så populær sommeren 2004. tre gutter fra et østblokk land, sangen gikk slik: maiahi maiaho maiahi maiahoho...!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Dragostea din tei eller hva den het ja også HATER jeg scarytale carola marit larsen og sykt mye annet.. er lettere ås i hva jeg ikke misliker
h.hippo Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 Hehe.. jobber i barnehage, og da hender det ungene får dilla på noe! De blir man fort rimelig drittlei... Dragosta din tei!!! Kethcup song! Rosa Helikopter! Også takler jeg ikke sånn death metal, og den hardeste typen punk rock! Kjenner jeg blir agressiv av å høre det!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 Slenger meg på Fairytaqle...sorry Rybakk, men sangen SUGE!!! Også blir me jo fader meg påtvungen å hørre den på radio flere ganger i timen!!!! Redd meeeg!!!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 16. august 2009 #9 Skrevet 16. august 2009 Slenger meg på her , men har litt annerledes smak gett ;P Black metal er herlig og avslappende i min bok ;P Dimmu Borgir er easy-listening blackmetal som er brillefint å lese Harry Potter til f.ex Vamp er flott syns jeg,- Lumsk er enda bedre. Men,- Alt med Coldplay og Foofighters får meg i dårlig humør,nesten aggressivt. Helt grusomt.... Og Katie Mehlua (eller hvordan det staves) er helt forferdelig. Høres ut som en plaget katt....Jeg er lei Herr Rybakk, men det er ikke hans skyld... Låten er god den,- endelig en egenkomponert ekte grandprix-låt som holdt mål og gjorde rent bord. Det står det respekt av syns jeg. Men radioene som spyr den ut konstant er de som er skyld i hatet mot den tror jeg. Kanskje han bør gjøre som Toni Braxton gjorde i sin tid? Hun ble så fed up av å høre sin egen Unbreak My Heart -låt (som jeg også hatet inderlig) på radioen at hun trakk tilbake rettighetene til den. Ihvertfall sier ryktene det Ellers...Flink til DeLillos er grusom ja...Samme med alle dancetechno-låten som den dere nevner over... Scooter etc ,- stressende og fælt . Nemlig
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 16. august 2009 #10 Skrevet 16. august 2009 ang rybak, så syns jeg den andre sangen er verre...og jeg har litt problemer med å se/høre ham bli intervjuet..men han er ung, og berømmelsen har vel gått litt opp i hodet på ham;-) ellers hører jeg sjelden på radio, da jeg sjelden finner noe i "min gate" der... misliker veldig sånne typiske Rhianna..umbrella..ella ella ella..hjelp! jeg syns mye av musikken er så lik, og lite spennende, så jeg holder meg til cd-samlinga mi(som sikkert mange andre ikke kan utstå.(.LES: forstå..haha)
Gjest Skrevet 16. august 2009 #11 Skrevet 16. august 2009 Skal si vi er enige i mye her ja! Rosa Helikopter... Blir kvalm hver gang jeg hører den. Delvis fordi den er helt jævlig, og delvis fordi jeg var fyllasyk første gang jeg hørte den.. Ellers så har vi jo Aqua med Barbiegirl. Og så har vi jo Hamsterdance! FYYYAMEG! Ja, det er veldig mye, hehe =P Og dragostea din tei.. fyyyy, den har gått LITT for mange ganger rundt omkring.. SHOOT ME!
respektatauten Skrevet 16. august 2009 #12 Skrevet 16. august 2009 den dessidert mest irriterende sangen er kart-sangen på Dora the explorer! "jeg er kartet, jeg er kartet, jeg er kartet, jeg er kartet... OSV!!" og en svensk danseband sang de alltid spiller på radioen her.. "sleng en slant ut i brønnen og ønska deg nån ting, tenk på nogot spesiellt som du vil ha, sleng en slant ut i brønnen kanskje just din drøm slår til, kanskje den blit værklighet i dag!" liker ikke slikt som virkelig eter seg inn i hjernen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå