Dagdrømmeren Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Hei, jeg er gravid i uke 13. Har ikke vært til noen UL ennå, skal på den vanlige i september. Men jeg bekymrer meg litt for tiden, for jeg har absolutt ingen symptomer! I begynnelsen var jeg veldig sulten, og hadde litt ømme pupper, men nå føler jeg meg helt som vanlig. Kan ikke si at magen har fått noe særlig kul ennå heller. Så jeg bare går og håper at alt er bra, og at jeg bare er blant de ekstra heldige som slipper å være kvalm og sliten. Noen andre som har det som meg?
rampete robin Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Jeg var litt trøtt i starten og hadde oppblåst mage, noe minifom hjalp veldig mot. Ellres ingen tegn på graviditet. Nå nærmer jeg meg uke 15 og merker ingenting til at jeg er gravid. Overhode ingenting. Jeg skal på første kontroll i slutten av neste uke, så gleder meg litt til det. Jeg har begynt å få litt mage, men greier fint å skjule den. Ikke så rart at magen er kommet litt, for det er nr 3 og bare 13 mnd siden sist fødsel. Vi får bare nyte at vi er velsignet med god form!!! Kroppen pleier å si fra hvis det er noe galt, så alt er sikkert i skjønneste orden med oss :-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Hei Dagdrømmeren! Jeg er 12+6 i dag og føler meg nesten ikke gravid jeg heller... Så lurer veldig på om det er noe inni der...hehe...
Bæibidoll Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 alt er nok bra, men gå til jordmor, å prat med henne, å få de til å lytte etter hjerte lyden. jeg er 12 uker idag faktisk, å hørte hjerte for første gang på mandag. lykke til =O)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Jeg skal til fastlegen på 1.svangerskapskontroll på onsdag, kanskje hun kan lytte etter hjertet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå