☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 nå er jeg bare drittlei rot og mas!!!! får skikkelig dårlig samvittighet ovenfor kommende storesøster, som må holde ut med meg idag (sambo jobber til 19.30) våknet opp med migrene(heldigvis er den lettere når jeg er gravid, og det hjelper litt med paracet, men..), og hormoner fra helvete!!! alt irriterer meg, er trøtt og svimmel(veldig lav hb, så er vel derfor) og føler at jeg skulle gjort 1000 ting her hjemme før ks på tirsdag, men lillegutt i magen er ikke snill med meg når jeg går og står(blir ikke overrasket om hodet kommer ut hvert øyeblikk!!!) sovnet på sofaen istad, noe jeg aldri gjør når jeg er alene med jenta mi, men når jeg våknet hadde hun sovnet også(sover enda)..skal la henne sove litt til, og hvile meg litt, så tror jeg vi tar en tur til mine foreldre etterpå;-)hun er snart 4 år, og kommer ikke til å sovne lett ikveld etter denne blunden, men... våknet idag med verdens største underleppe.., og ser helt rar ut.fikk kommentarer av flere bekjente i butikken idag at jeg så ut som jeg var fødsel nær..men idag har jeg knapt kjent en eneste kynner eller murring, så det er nok ikke tilfelle!! (jeg har hele tiden følt at jeg kommer til å føde 15 aug, så kanskje det er derfor jeg er helt mongo idag;-) hvis du har lest alt dette, beklager jeg all syting og klaging, men det hjelper sånn å få det ut;-))) er jo uansett 3 dager igjen bare til ks,men ting er ikke helt på plass her hjemme...men det får noen andre ta mens jeg ligger på sykehuset!!!
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Trøste klem til deg!! Høres ut som meg i går og i forrigårs osv. hihi. Har fått super energi i dag, hvor kommer den fra...? Men de siste ukene har vært tunge. Er vant til å være aktiv og trives best med det, så å gå slik på slutten (4 dager over nå) er kjempe tungt! Skal bli godt å bli ferdig med både redebygging og føle seg litt slankere igjen ;-) synes magen kræsjer med alt. Klomsete er jeg også. Hjalp mye å få hjelp med lillemor. Guttene underholder seg selv med lego over hele rommet og har det riktig fint i regnværet. Nå har jeg tent stearinlys for meg selv og mannen når han dukker opp, jobber og har med eldstemann i dag. Dere får gjøre det koselig rundt dere i kveld, spise noe godt. Du er jammen nære nå spennede!! Hus vasken kan tas når man føler for det, den stikker nemlig ikke fra oss.. desverre
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2009 takk for trøsteklem, og at du orket å lese;-) jeg går også annenhver dag med masse enrgi og pytondager egentlig... og klomsete er jeg også, må nesten le av meg selv noen ganger;-) er veldig hoven i fingrene pga vann, og glipper alt jeg tar i... gleder meg til å få tilbake kroppen min;-)) innerst inne gruer jeg meg vel masse til ks også, da dette er noe jeg må, men ikke helst vil;-/ tvi tvi, snart er vi inne på dib, og disse dagene er glemt;-))
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Når ks er planlagt, pleier det å gå kjempefint. Har en venninne som måtte ha det med begge sine. Med nr to var det planlagt og gikk utrolig fint. Hun var i god form kort tid etterpå. Skjønner at du ikke ønsker det, men det vil nok gå veldig bra! Utrolig hvor men glemmer disse dagene når alt er over etter neste helg er nok jeg også mamma igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå