Gå til innhold

Dere med termin i April

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er også med her :)

Har termin 1. april og er da i min 9. uke. Og er så kvalm, så kvalm. Men har bare kastet opp en gang, og håper det blir med det. Og at kvalmen gir seg etter hvert.

Jobber 100% og har en datter på 2 1/2 år, så det blir ikke mye avslapping. Stuper i seng i halv ti-ti tiden, både fordi jeg da er trøtt og for å sove meg bort fra den verste kvalmen.

Er ellers litt øm nederst i magen, så regner med det er livmora som begynner å vokse seg opp fra symfysen.

Hadde keisersnitt og noe trøbbel etter fødsel, så håper på en bedre opplevelse denne gangen.

Lykke til videre, resten av aprilgjengen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei henger meg på ;)

har regnet ut til termin 26.04.2010.

har ei jente på 20mnd fra før;)

Skrevet

Jeg har termin 14 april. Er begynt å bli litt småkvalm og uggen, og trøtt. Har mer uren hud enn da jeg var tenåring, og til tider en nesten skummel apetitt:) Jobber 100%, og får se hvor lenge det holder. Har bestemt meg for å ikke presse meg altfor mye dette svangerskapet, slik som jeg gjorde med eldstemann. Er veldig spent og håper på at alt kommer til å gå bra denne gangen...

Skrevet

Så gøy med mange april-damer! Syns det er veldig kjekt å lese det dere skriver, og det føles fint å dele dette med flere =)

Har termin 1. april og tegnene begynte først med ømme, tunge og litt større pupper, har vært en del kvalm og blir fort sliten og svimmel. Energien er på et veldig lavt nivå, og jeg har ikke trent på evigheter (føles det som).. Men det kommer seg vel, ønsker alle lykke til, skal bli gøy å følge dere videre på ferden =)

Skrevet

Hei april-mammaer!

Jeg kommer inn til dere, for jeg har termin 20.april, og er 6 + 0 idag.

Så at det var i hvert fall 2 andre med samme termin-datoen, og maaaange med samme uka.

Her er tegnene slapphet og trøtthet. Ømme pupper, konstant tissepause, blir lett bilsyk og litt vippete humør.

Jeg har ei datter på 20 mnd. og har første kontroll i morgen.

Gleder meg masse :)

Skrevet

Hei!

Jeg hører også til her :) Hadde IKM 1. august men har hatt så uregelmessig syklus så er ikke heeelt sikker på når jeg har termin, er ca 13- 17 april tror jeg. Testet svaakt positivt den 4. august og tror kanskje EL var en uke senere enn det den egentlig skulle. Tenkte jeg skulle ta en tidlig ul om et par uker så ser de vel ca hvor langt jeg er. Man bør vel se at hjertet slår da? Da skal jeg minst være 8 uker på vei.

Men ellers så er det kjempespennende å endelig være gravid. Siden dette er vår første, så er mye av dettee ganske ukjent ennå.

Mine symptomer er: veldig sliten, UGGEN!!!! masse murringer i magen, og kjempefølsom (huff) Kan grine av nesten ingenting, Mannen i huset blir nesten sprø :s hehe...

Gleder oss masse til april og håper spiren klorer seg godt fast! :)

Skrevet

Hei, jeg har termin ca 12 april og har en jente på 11 mnd fra før. Så her blir det to tette .-)

Skrevet

noninona

Hei....da er vi 2 :)

datteren min er 11 mnd nå...er gravid på ny med termin 09.april.2010

Er etter BIM 8 uker på vei!!

Det blir en spennende tid i møte...

Velkommen hit :)

Skrevet

Hei.

Dette er mitt første innlegg. Jeg oppdaget at jeg var gravid da jeg skulle til en regelmessig test hos legen. Hadde tidligere fått beskjed om at jeg er så godt som steril så tanken på graviditet var ikke der, men et under har skjedd og nå er jeg såååå glad og håper virkelig at jeg beholder dette frøet. Jeg har i all tankevirksomhet vært hos legen allerede og til og med tatt UL. Dette fordi jeg ikke trodde det var sant. Tok til og med en test i dag tidlig, den 5 i rekken av tester pluss ul sååå... jeg har ikke helt skjønt det. Men den blir nesten positiv ved å holde den over uringlasset ;) Så jeg må nå bare nyte mirakelet.

Jeg vil bli en alenemor så jeg kjenner hodet koker av spørsmål :)

Legen min sa at jeg måtte bare ta kontakt med helsesøster så ofte jeg ville. Så det var jo kjempe godt å høre.

Gøy at det var så mange her inne. Gleder meg til å følge dette :)

Skrevet

Eg har termin 20.april, og har bekkenløsning. Har hatt STERK bekkenløsning i begge mine to andre svangerskap, og var ikkje frisk etter førre gong.

Eg er også sliten, men tilskriv det at eg står opp 04.30 om morgonen. Og så er eg mentalt ustabil, og kan begynne å gråte for den minste ting.

Skrevet

Hei. Her e det termin den 13 april 2010.

Gleden va stor når vi fant det ut, har prøvd i over et år.

Æ merka føst at det kunne være noe på gang da brystene blei så øme og at æ e så trøtt.

Nu e æ sykemeldt pga mye kvalme, klart ikke å jobb med alle luktene.

Ellers så går vi ei spennende tid imøte,

Skrevet

Mamma.... Artig :-) Ja det er en spennende tid! lurer litt på hva snuppa vil skjønne eller ikke etter hvert som magen vokser og mini kommer & skal ha mamma & pappas oppmerksomhet også...

Skrevet

Heisann! Ja jeg er veldig nybakt gravid-tok test i dag tidlig, da mensen var 5 dager for sein, og jammen var den positiv!!! det var fantastisk for meg, for vi har prövd så lenge, og måtte få hjelp av pröverör for å få det til, da jeg har ödlagte eggledere pga operasjon. vi har et mislykket IVFforsök bak oss. Er uffattelig glad i dag....det kjennes uvirkelig...

temin vil bli 29.april:D <3

blir göy å fölge med alle sammen fremover!!!

Skrevet

hei mammatittei=)

har termin samme dag som deg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...