Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Har siklet på et par lekre höyhelte sko, klassisk snitt, svarte. De har kostet 1.695,- noe jeg har syntes har värt for mye. I dag gikk jeg inn for å se på de igjen. Det var et par igjen i min störrelse og de var satt ned til 400 kroner. JIPPI!!!!!!
Tweak Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Så deilig da! Det skal ikke mer til for å gjøre en jente glad av og til, he he. Og tenk at du fant de i din størrelse da, det bruker jeg aldri å finne! Jeg bruker å ta det som noe positivt egentlig, spesielt med klær. Jeg kan ikke være noe annet enn gjennomsnittlig dersom det alltid er min størrelse det er utsolgt for og det er S og XS som henger igjen :-)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Nei, du sier noe! Jeg har alltid hatt 39 i sko, men etter graviditetene har jeg gått opp til 40 av en eller annen grunn! Tror jeg har litt större fötter enn gjennomsnittet!
Tweak Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Jeg har hørt om noen flere som har fått litt større føtter i løpet av graviditeten så det er en av de litt merkelige men likevel normale tingene :-) Men str 40 er ingen skam, så bare nyt det at du finner lekre sko på tilbud :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå