Gå til innhold

Kjeeeeeder meg!


ellevinjar

Anbefalte innlegg

Hei på dere! Litt klaging her (selv om jeg egentlig ikke har lov) Jeg kjeder meg så utrolig om dagen. Bare venter og venter og venter. Uansett hva jeg gjør, så klarer jeg ikke la være med å føle denne ventingen. Har vært ganske tålmodig, men nå er jeg så utålmodig etter å møte frøkna mi :) Flere som har det sånn? Dumt spørsmål, helt sikkert maaaange som har det sånn, hehe :) vel vel. Ha en fin fin lørdag og lykke til til alle som er i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet akkurat korsen du har d:)hadde termin igår egentlig!!kjipt å gå på overtid,føle at æ blir tappet før energi og blir utolmodig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Har ikke termin før 25.august, men jeg venter allerede. Mamma fikk sin første 10 dager før termin og jeg hadde håpet at det skulle være likt for meg...

 

Har vært mye på farten med diverse venninner som er i permisjon og har ferie de siste to ukene, men kjenner at jeg nå er mer sliten og heller trenger å fokusere på det som skal skje. Er veldig klar for å få skikkelig vondt nå...hehe!

 

Synes jeg har ganske lite maserier også, skulle gjerne hatt litt mer action på det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg om dagen jeg også. Vet ikke hva jeg skal finne på, vondt å gå, stå og sitte over litt lengre tid av gangen. Er i dag 5 dager på overtid. Helt som forventa, da storesøster måtte hjelpes i gang 13 dager på overtid sist. Men likevel, har lyst å hilse på lillebror nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...