Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Hvordan har den artet seg? Blir man veldig syk?
Gjest Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Jeg & yngste har hatt. Eller, legen mener det var det. Sluttet å teste folk nå, litt dumt egentlig. Har ikke mye lyst å plutselig bli sykemeldt 1 uke til for det var visst ikke sv.influensa sist gang! hehe... Var ikke veldig syke nei. Feber, vondt i magen, kvalm, svimmel, vond hals, nakke osv. Men vil si at vanlig influensa er værre. Jeg hadde 1 dag der jeg var sikker på jeg hadde sv.influensa. Da var jeg skikkelig dårlig. Men de andre dagene gikk jeg bare å "hanglet" )
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 To av ungene har hatt i uka som var.. Ene var veldig syk, over 40 i feber, kvalm, vondt i hodet og halsen, hostet og lå rett ut en dag. Men så snudde det og han ble bedre. Hadde feber i tre dager og var litt slapp i et par dager etter det. Den andre var ikke veldig syk, 39 i feber, litt hes og hostet litt, sov mye i en dag. Andre dagen var feberen nede i 38 og hun var nesten som normal, skravlet, lekte og hadde det stort sett greit. Litt sliten og kort i lunta. Så nå går vi og venter for å se om jeg eller mannen blir syk. Siden de ikke tester lenger kan vi jo ikke vite sikkert om det er svineinfluensaen, men pga symptomene til sønnen min med både halsvondt og hoste + kvalme (spydde en gang) var de temmelig sikre. Vanlig forkjølelse gir ikke magetrøbbel, og omgangsyke gir ikke hoste og vond hals..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 vi er usikre på om det er det vi har nå. ringte legevakta, de ville ikke diagnostisere på tlf, men vi fikk beskjed om å følge retningslinjene for svineinfl ang sykemelding osv. Jeg har hatt to dager med feber, en med høy og en med lav, og to dager uten feber men med resten av plagene. Er dårlig i magen, skikkelig vondt i brystet med tørrhoste, og tett i nesa., men egentlig i grei form. Dagene med feber hadde jeg også generelt vondt, sov døgnet rundt og hadde veldig hodepine. Samboeren min har omtrent de samme symptomene, men ahr hatt litt ulik rekkefølge. Gutten min på 10 mnd hadde 40 i feber i natt og så ut til å ha det eldig vondt, men er mye bedre idag, leker og er glad, men sover mye mer. Er veldig snørrete og nyser. litt dårlig i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå