Gå til innhold

Sprø opplevelse i morges!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømte at jeg satt i sofaen og plutselig fikk melkespreng (mini er 4 år), tok av bh'en for og se og strålen bare sto fra begge puppene. Jeg prøvde å få mini til å drikke så det ble tomt, men fikk til svar: æsj, det er jo bare griseri.

Så våknet jeg, sto opp og hva finner jeg i stuen? Mini har stått opp før meg, hentet melk i kjøleskapet og sølt masse i sofaen! Drev febrilsk og prøvde å tørke det opp når jeg kom. "Unnskyld mamma, jeg har grisa i sofaen"

Ble helt satt ut jeg, for soverommet mitt er i andre enden av huset, så om mini har sagt noe høyt så kunne jeg umulig ha hørt det uansett...

Sprøtt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, merkelig ja.

Hadde en rar opplevelse da vi prøvde å bli gravide for andre gang. Vi hadde egentlig tenkt å hoppe over prøvinga den mnd, for å slippe å få termin i desember. Så vi "koste" oss vel èn gang for kosens skyld, hehe, og jeg tenkte overhodet ikke på å bli gravid.

En uke senere drømte jeg at jeg satt på sykehuset med en jentebaby i armene. En uke etter det igjen fikk jeg vite at jeg var gravid, og fødte en jente. Jeg syns det var spesielt.

Skrevet

Så rart :-) Mer mellom himmel og jord enn vi vet om, kanskje?

Jeg drømte at jeg var på en ferge som sank, jeg. Og at jeg febrilsk prøvde å få ut mini.... :-S Var helt kaldsvett da jeg våkna, det var skikkelig fælt :-(

Skrevet

Jeg håper virkelig at jeg også er sanndrømt, for i natt drømte jeg at samboeren min fridde til meg:)

Han har sagt at han kommer til å gjøre det, men det aner meg at det kan ta tid;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...