smakk Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Jeg drømte at jeg satt i sofaen og plutselig fikk melkespreng (mini er 4 år), tok av bh'en for og se og strålen bare sto fra begge puppene. Jeg prøvde å få mini til å drikke så det ble tomt, men fikk til svar: æsj, det er jo bare griseri. Så våknet jeg, sto opp og hva finner jeg i stuen? Mini har stått opp før meg, hentet melk i kjøleskapet og sølt masse i sofaen! Drev febrilsk og prøvde å tørke det opp når jeg kom. "Unnskyld mamma, jeg har grisa i sofaen" Ble helt satt ut jeg, for soverommet mitt er i andre enden av huset, så om mini har sagt noe høyt så kunne jeg umulig ha hørt det uansett... Sprøtt!
Honningmelon Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Hehe, merkelig ja. Hadde en rar opplevelse da vi prøvde å bli gravide for andre gang. Vi hadde egentlig tenkt å hoppe over prøvinga den mnd, for å slippe å få termin i desember. Så vi "koste" oss vel èn gang for kosens skyld, hehe, og jeg tenkte overhodet ikke på å bli gravid. En uke senere drømte jeg at jeg satt på sykehuset med en jentebaby i armene. En uke etter det igjen fikk jeg vite at jeg var gravid, og fødte en jente. Jeg syns det var spesielt.
Gjest Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Så rart :-) Mer mellom himmel og jord enn vi vet om, kanskje? Jeg drømte at jeg var på en ferge som sank, jeg. Og at jeg febrilsk prøvde å få ut mini.... :-S Var helt kaldsvett da jeg våkna, det var skikkelig fælt :-(
FrøkenSprøken Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Jeg håper virkelig at jeg også er sanndrømt, for i natt drømte jeg at samboeren min fridde til meg:) Han har sagt at han kommer til å gjøre det, men det aner meg at det kan ta tid;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå