Ingen_nick_ledig Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Hva gjør jeg da egentlig? Snuppa er 5 måneder, og har så vidt begynt å få grøt. Har prøvd å gi henne vann til grøten, men hun liker det virkelig ikke... Lager noen voldsomme grimaser, og spytter ut det hun klarer... Hva skal jeg da gi henne?
lille sprelle Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 fikk ikke inn vann før ved 10 mnd. Prøv likevel jevnlig. Bruk t-skje, flaske, glass mv... om du ammer, så er det nok, om du ikke gjør det - gi mme er mitt råd. (ps - det er jo også en del væske i grøten)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Prøvde med vann fra hun var 4 mnd til 9 mnd. Så lang tid tok det før min drakk vann. Nå elsker hun det! Prøvde altså HVER dag i 5 mnd før hun drakk det...
therehag Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 jeg sliter med det samme selv... prøvd hver dag i 3 måneder, men fortsetter å prøve... i sverige har de barnejuice(uten sukker) fra 4 måneder og oppover, så vi tar av og til og blander 30% juice og resten vann... det drikker hun... så vi gjorde det i hetebølgedagene, og kommer til å gjøre det når vi reiser til syden snart....
Ingen_nick_ledig Skrevet 15. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2009 OK, får fortsette å "plage" henne med vann da!! Takk for svar forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå