Rødhette <309+<312 Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 har akkurat begynt å ta litt malt i melken til lillegutt, har da brukt å ta en teskje i en flaske om dagen. er det nok eller skal jeg ta mer?
Hermione_77 Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Det kommer an på avføringen. Er det jevnlig avføring med 1 teskje i en flaske om dagen så er det vel tilstrekkelig tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå