Gå til innhold

Kan dere kjenne babyen nå?


MammaiLarvik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eg kjendte liv i dag :D er 15+4 uker på vei.. trur eg kjendte i går når vi holdt på med baby sounden, men i dag kjendte eg det virkleg,,,

 

er gravid med nr 2 ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med nummer to og er nå 15+2. Har kjent liv siden uke 12 (! trodde ikke det var mulig jeg.. i første svangerskapet kjente jeg ingenting før uke 17). For et par dager siden kjente pappaen spark på utsiden av magen, og det er veldig stor stas:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid me min første og er 15+3. har enda ikke kjent no liv, tror jeg har gjort d, men er usikker på om det er luft eller noe...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 13+1 med nr 3 og har ikke kjent noe "sikkert" enda. Har lurt litt et par ganger den siste uka, men kan ikke med sikkerhet si at det var babyen.

Kjente det forholdsvis tidlig de to første graviditetene, i uke 15 med førstemann og i uke 13 med andremann.

Så jeg venter spent, og tror jeg vil kjenne bevegelser når som helst nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også gravid med nr 2 og er 16+1 idag. J kjente liv allerede i uke 11. Med førstemann tok t lang tid før j kjente noe. Det er spesielt å kjenne liv så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei

er 16+2 og har enda ikke kjent noe(tror eg)

Når vi hører me Baby Sound hører vi spark,men kjenner ikke noe ordentlig enda!

Er nr 3

Gleder oss veldig til ul om 22 dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

Har kjent liv og røre nå i 3 uker. Er i uke 15+2 og er gravid med nr. 4. Storebror kjente det på utsiden for en dag siden. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag ær i vecka 16+3 och kænner ingenting :(

Jag och min sambo længtar enormt efter att få kænna att det verkligen ær liv dær inne!!

 

Det ær i och før sig min førsta graviditet så det kan ju hænda att jag har kænt fostret men så vagt att jag inte førstått att det ær det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13+5 i dag, og har kjent liv de siste 2-3 dagene. Lurte litt uka før også, men det er først nå jeg er sikker på at det er babyen.

Dette er mitt tredje barn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner liv av og til, men ikke sånn som med de tre forrige...

Forklaringen er at jeg har ei morkake foran og ei bak i livmoren:-) Er i uke 16 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 14 og kjenner foreløpig ingenting. Dette er min nummer to og sist kjente jeg ikke noe før rundt uke 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 4 og har kjent små dult der inne siden starten av uke 13.

Kjenner det langtifra på utsiden ennå, men hærlig for meg å kunne nyte det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...