Gå til innhold

Huset er vasket :)

Tre gutter, en jente og spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig fikk jeg rotet meg til å vaske.. Svigermor tok minstejenta fordi hun ville jeg skulle slappe av i helgen.. hihi. Så da tok jeg helt av da jeg våknet.

Har nå ingen klesvask, rent hus, handlet og satte meg ned med ett glass isbiter, beste i verden.

Så deilig. Men litt sliten ;) Kommer ikke babyen i natt, så blir det jammen lenge til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er!!

Du skal se at det er morsinstinktet som har satt i gang og at ting kanskje begynner å skje snart:-) Får håpe det og masse lykke til!

Skrevet

så flink du er!!! =o)

Deilig med rent hus.

Krysser fingrene for deg att nurket kommer i natt.:)

Skrevet

Imponert! Her gjøres det ikke mye husarbeid for tida.

Men alt som blir gjort føles utrolig deilig! Tok oppvasken i stad og satte i gang en vaskemaskin og nyter synet av det ryddige kjøkkenet. Må være fint å sitte med rent hus, da.

Får håpe ungen tar hintet og kommer seg ut til deg og det nyvaskede huset snart :-)

Skrevet

Takk for det :) humøret er på topp i dag, så det hadde vært en fin av slutning på svangerskapet.

Satser på en begivenhetsrik natt.. er jo lov til å drømme ;)

Skrevet

godt det ikke bare er meg;)

signerer her, hehe.. har en liten pause fra kjøkken-nedvask nå.. tømmer alle skuffer og skap, vasker og sorterer for så å sette alt på plass;) og litt går i søpla...godt med alt som er gjort før den lille kommer:)

Det er så godt når man vet at det er rent;) Ser vel egentlig ikke store forskjellen annet at det er ryddig i skuffer og skap... men følelsen er ubeskrivelig:)

Skrevet

jeg er veldig misunnelig, kan du ikke komme å vaske mitt også???

håper det betyr at babyen kommer i løpet av natta;-)))

Skrevet

Gud så flink du er ! orker ikke noe jeg!

Det må være deilig!

Skrevet

Skulle du ha mer overskuddsatferd på redebygger-instinktet, er det bare å komme ;)

Her er det møkkete!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...