Tre gutter, en jente og spire Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 endelig fikk jeg rotet meg til å vaske.. Svigermor tok minstejenta fordi hun ville jeg skulle slappe av i helgen.. hihi. Så da tok jeg helt av da jeg våknet. Har nå ingen klesvask, rent hus, handlet og satte meg ned med ett glass isbiter, beste i verden. Så deilig. Men litt sliten Kommer ikke babyen i natt, så blir det jammen lenge til..
jentebaby30august Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Så flink du er!! Du skal se at det er morsinstinktet som har satt i gang og at ting kanskje begynner å skje snart:-) Får håpe det og masse lykke til!
cmadelen<3Angelica<3 Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 så flink du er!!! =o) Deilig med rent hus. Krysser fingrene for deg att nurket kommer i natt.
pauline og knerten Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Imponert! Her gjøres det ikke mye husarbeid for tida. Men alt som blir gjort føles utrolig deilig! Tok oppvasken i stad og satte i gang en vaskemaskin og nyter synet av det ryddige kjøkkenet. Må være fint å sitte med rent hus, da. Får håpe ungen tar hintet og kommer seg ut til deg og det nyvaskede huset snart :-)
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 15. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2009 Takk for det humøret er på topp i dag, så det hadde vært en fin av slutning på svangerskapet. Satser på en begivenhetsrik natt.. er jo lov til å drømme
*toppris* Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 godt det ikke bare er meg;) signerer her, hehe.. har en liten pause fra kjøkken-nedvask nå.. tømmer alle skuffer og skap, vasker og sorterer for så å sette alt på plass;) og litt går i søpla...godt med alt som er gjort før den lille kommer:) Det er så godt når man vet at det er rent;) Ser vel egentlig ikke store forskjellen annet at det er ryddig i skuffer og skap... men følelsen er ubeskrivelig:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 jeg er veldig misunnelig, kan du ikke komme å vaske mitt også??? håper det betyr at babyen kommer i løpet av natta;-)))
Får en liten jente i aug:) Skrevet 15. august 2009 #8 Skrevet 15. august 2009 Gud så flink du er ! orker ikke noe jeg! Det må være deilig!
Kongeørna Skrevet 15. august 2009 #9 Skrevet 15. august 2009 Skulle du ha mer overskuddsatferd på redebygger-instinktet, er det bare å komme Her er det møkkete!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå