Gå til innhold

noen her som skal begynne med kjerringrådene for å framskyve fødsel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

isåfall.. hvilken?

er litt redd jeg kommer til å starte fødselen for tidlig. er det ikke bra for babyen å være inne så lenge som mulig_?_?

 

er usikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De hjelper ikke allikevel, så du kan bare starte..... Babyen kommer når den er klar for det, dessuten kan fødelsen strekke ut i det uendelige hvis du provoserer for mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tja, har ikke noe hast med å få lillegutt ut, så det eneste som blir prøvd ut her foreløbig er sex, og det skader jo ikke akkurat uansett.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle begynne med de bringebærkapslene, men nå viser det seg at ungen fortsatt ligger i tverrleie, (og har gjort det hele tiden forsåvidt), er i uke 37 nå, så her vil det ikke bli aktuelt med noe fremskynding. Ender vel muligens opp i KS snart. Men det er vel bare å kjøre på.

 

Jeg kjenner ikke til så mange kjerringråd, men fødepizzan høres i allefall god ut og jeg tviler på at den inneholder noe skummelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne at h*n skal holde seg der inne en stund til jeg da, men har tenkt å bestille modningsakupunktur. Det er jo ikke for at fødselen skal sette i gang tidlig, men at det skal gå litt fortere når den først starter? Sånne kjerringråd funker dessuten sjelden uansett, og i alle fall ikke før man selv har begynt å bli moden. Eneste jeg vet de er enige om at fungerer er sex... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er begynt på modningsakupunktur, også tar jeg bringebærkapsler. Men tar ikke full dose av de da..Men er som hun over sier at det skal gå fortere når du først er i gang. At sjansen for å gå over tiden eller ligge lenge når du er i gang skal bli mindre. Håper ihvertfall det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd mesteparten av kjærringrådene inne på nettet tror jeg, ingen ting som funker... bebisen kommer ikke før den er klar tydligvis:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...