Gå til innhold

Noen som har hatt menssmerter i uke 11-12? (samme som 1.tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe å bekymre seg over eller er det bare livmoren som kommer opp fra symfysen?

Jeg hadde litt murringer i begynnelsen (til ca uke 6), men har ikke hatt noe særlig før i dag og nå kommer det i tak med gjevne mellomrom.(ca hvert 5 min og varer i ca 3 min)Har holdt på siden elleve ca.

Jeg har ikke hatt noen blødninger i sv.skapet, men det var utslag på blod i urin(+2) på onsdag, men kun blodspor i urin torsdag. (ingenting å bekymre seg over sa legen..) crp under 8 så ikke uvi.

UL uke 8 viste hjerteslag og normal utvikling. Hørte hjertelyd både onsdag(145) og torsdag (140) denne uken.

Hadde ikke trodd at jeg skulle bli av den bekymrede typen, men det er jeg altså blitt.. Håper noen kan svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei... er 18+5 og har fortsatt menssmerter innimellom...og her er i alle fall alt helt knall :o)

så tror ikke du skal bekymre deg for mye... jordmor sa til meg at det er livmoren som vokser, så jeg er glad og fornøyd i alle fall :o)

lykke til med magen!

Skrevet

Neei, det er da vel ikke farlig, står jo overalt at det er helt normalt fordi livmoren vokser, jeg har hatt slike murringer siden uke 4 jeg..nå er jeg 12+5.. kanskje du kjenner det ekstra nå fordi livmoren begynner å bli for stor til bekkenet og beveger seg ut av symfysen som du sa..=) jeg tror vi kan slappe av =)

Skrevet

Takk for svar:)

Var hos legevakten i dag, legen fant ikke hjertelyd, så ble sendt videre til gyn på sykehuset. Der på innvendig ul så jeg lille babyen min sprelle og hjertet slå:) Nå er jeg lettet og skjønner at man kan faktisk ha ganske vondt uten at noe er galt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...