Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Jeg er dødslei, og gjør alt for å sette i gang fødselen. Noen sier at da må jeg prøve lakserolje. Andre sier at dette frarådes av ekspertene. Hva sier dere? Noen som har prøvd? Hvordan går man fram? Hva skjer?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 De anbefalte i gamledager å ta en eller to spiseskjeer. Jeg drakk en hel flaske ved to separate anledninger uten annet resultat enn renneræv, kvalme og godt tømte tarmer etterpå. Ble utslitt av all flyingen på do, så det spørs om jeg hadde hatt krefter til fødsel om den hadde startet... Du må gjerne prøve og se hvilket resultat du får. Lykke til!
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Dem sier det kan ende i styrtfødsel.. Har også hørt om dem som bæsja ut alt + legen på fødestua.. Jeg turte ikke å prøve selv om svigermor gjorde det og hun fikk forgang på en helt normal fødsel
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Jeg må jo si at styrtfødsel ikke skremmer meg Men jeg vil helst unngå å ligge med renneræv under fødselen. Huff, så flaut det på være. Noen flere som har erfaring på området? Eller har hørt/lest noe? Hilsen desperat HI
Smarties 06.08.09 Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Brukte det 9 dag på overtid, med første.. Endte ikke opp på do jeg da, og heller ingen styrt fødsel.. Dreit ikke på meg under fødselen heller.. Tok tre spiseskjeer, er helt forferdelig ekkel konsistens da ;oP Riene startet to på natten og hun var ute rundt tolv på dagen.. Husker at i ettertid at det var veldig mye snakk om lakserolje på nyheter etter den gangen.. Hadde ikke tørt ta det igjen, litt skremt av alt det dem sir.. Ei venninne prøvde oxo, men ingenting skjedde med henne.. Verken fødsel eller do besøk.. Men babyen kommer når den er klar den.. Gått overtid med alle tre jeg, må bare innse at slik er det..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Jeg tok det før min første fødsel. Det satte i gang fødselen, men jeg anbefaler det IKKE, siden jeg fikk skikkelig dårlig mage og dreit igjennom hele fødselen
Anonym bruker Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 jeg tok 3 ss i safta mi... fikk ikke dritua, men fødselen satte igang... uheldigvis varte riene i tre døgn før hu endelig viste seg for oss=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå